| کد خبر: 192150 |

گام‌های بلند عمرانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در استان هرمزگان

معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه در ادامه برنامه های استانی خود جهت بازدید از طرح ها و پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای به استان هرمزگان سفر کرد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی به اتفاق هیات همراه  در ادامه برنامه های استانی خود جهت بازدید از طرح ها و پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای  به استان هرمزگان سفر کرد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در بدو ورود به استان هرمزگان از محورهای مواصلاتی حوزه شرق استان و عملیات راهداری  بازدید و ضمن دیداری صمیمانه با راهداران تلاشگر مستقر و مشغول به کار در منطقه در جهت تسریع در انجام پروژه ها دستوراتی را صادر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در این بازدید با اشاره به اهمیت ایمنی راهها به عنوان یکی از اصلی ترین  برنامه ها و ماموریت های سازمان ، اظهار داشت : وضعیت راههای ارتباطی نقش اساسی در رشد وتوسعه هر شهرستان  و در نهایت استان  و حمل و نقلی  ایمن و اقتصادی همچنین آرامش خاطر استفاده کنندگان از راهها دارد ، که با توجه به حساسیت راه های ارتباطی شهرستان های واقع شده در حوزه شرق استان هرمزگان  لازم است موضوع ایمنی راهها بیشتر مورد توجه قرارگیرد . 
 
حسن نیا با مروری بر آمار قابل توجه  تردد در محورهای ارتباطی  این منطقه افزود : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تمام تلاش خود را جهت ایمنی جاده ها بکار گرفته چرا که آرامش خاطر هموطنان  و کاربران یک اصل بوده و در همین راستا در این منطقه اقداماتی همچون افزایش جراغ  چشمک زن و روشنایی ، افزایش نصب علائم عمودی و افقی همچنین رفع نقاط پر حادثه در حال انجام است  تا از ایجاد ترافیک سنگین دراین محور جلوگیری گردد. 
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از بزرگراه محور بندرعباس - میناب ضمن اعلام رضایت و قدردانی  از عملکرد اداره  کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و مجموعه شهرستانها ، گفت : حاصل تلاش راهدارا ن تلاشگر و زحمتکش استان به صورت شبانه روز  موجب گردیده تا سه سال متوالی گذشته تلفات و سوانح رانندگی جاده کاهش یابد . 
 
حسن نیا استان هرمزگان را به لحاظ حمل و نقل جاده ای قطب بسیار مهمی برشمرد ، و تصریح کرد : امید است با اجرای برنامه ها و طرح های در دست اقدام شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر این بخش در استان باشیم.
 
پل نظرآباد کهنوج ،قلعه گنج ،مارز و فاریاب زیارت از دیگر پروژه های مورد بازدید نیم روز نخست
و بازدید از  پروژه ها و محورهای غرب استان نیز برنامه نیم روز دوم  سفر رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که در این راستا از محور بندر شهید رجایی ، از روکش آسفالت انجام شده و خط کشی ها و وضعیت محور بازدید و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان طرح مطالعه شده منظر آرایی محور بندرشهید رجایی را به رویت وی رسانده و توضیحات لازم را ارائه کرد.
 
در سفر یک روزه معاون وزیر راه و شهرسازی و بازدیدها ، معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  وی را همراهی کردند.
منبع: سايت خبری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.