| کد خبر: 191166 |

بازدید معاونآن وزیر راه و شهرسازی از جاده کلات مشهد

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امروز در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به مشهد از جاده کلات بازدید کردند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امروز در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به مشهد از جاده کلات بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امروز در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به مشهد از جاده کلات بازدید کردند.

در جریان این سفر خیرالله خادمی و عبدالهاشم حسن نیا دو معاون وزیر راه و شهرسازی که  محمد اسلامی ، وزیر راه را در سفر به خراسان رضوی همراهی می کنند امروز از جاده مشهد-کلات بازدید و در جریان اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در این بازدید گفت: طول جاده مشهد- کلات ۱۴۰ کیلومتر است که ۵۷ کیلومتر آن در حوزه شهرستان مشهد و ۸۳ کیلومتر آن در شهرستان کلات قرار دارد.

ابراهیم نصری افزود: در سه سال گذشته ۸۰ کیلومتر ازاین محور  روکش آسفالت شده است که ۶۴ کیلومتر آن در حوزه شهرستان کوهستانی کلات بوده است.

وی اظهار داشت: روکش آسفالت ۶۰ کیلومتر باقیمانده این محور پر تردد و گردشگر پذیر بالغ بر ۱۸میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد .  

عبدالهاشم حسن نیا ، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور نیز گفت: با توجه به حجم تردد بالا در این مسیر و استفاده گردشگران و مردم محلی از آن ارتقا جاده مشهد- کلات از محور فرعی به اصلی مورد تاکید است .

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر راه روستایی است

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.