| کد خبر: 190162 |

در هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته صورت گرفت؛

◄ اختتامیه مسابقه ملی حمل و نقلی شو، برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقه ملی «حمل و نقلی شو» با حضور قائم مقام راه اهن جمهوری اسلامی در اخرین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

تین نیوز

مراسم اختتامیه مسابقه ملی «حمل و نقلی شو» با حضور قائم مقام راه‌آهن در آخرین روز از برگزاری هفتمین نمایشگاه ریلی و صنایع وابسته به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز  حسین عاشوری با حضور در این مراسم  با استقبال از نخستین مسابقه ملی حمل و نقلی شو – استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل، اظهار کرد: در طی 4 روز برگزاری نمایشگاه که از کنار غرفه شما عبور کردم، قول حضور در مراسم اختتامیه را به منظور اهمیت حضور جوانان در استارتاپ‌های ریلی دادم که امروز به ان وعده عمل شد.

وی دلیل خود برای حضور در مسابقه ملی حمل و نقلی شو را اهمیت بین‌المللی برگزاری چنین مسابقات دانست و افزود: در اجلاس‌ ریلی که در فرانسه موسوم به UIC، برگزار شد و در تمام اجلاس‌هایی که در حوزه ریلی برگزار می‌شود. یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار می‌گیرد این است که اگر راه‌آهن قراراست در حوزه رقابت با سایر شقوق حمل و نقل موفق باشد باید به حوزه دیجیتال و استارتاپ‌ها توجه کند. اگر چنین نکند در میدان رقابت از دیگر مدهای حمل و نقلی عقب می‌ماند.

عاشوری در ادامه سخنان خود در این مراسم افزود: حدود 50 تا 60 سال است که در کشورهای مختلف داریم ولی امروز دیده می‌شود که کامیون‌های برقی به میدان حمل بار آمده‌اند که گوی رقابت را از رقبا ربوده‌اند. این مهم در رقابت با مصرف انرژی در بخش راه‌آهن برآمده‌اند که در ایران و دیگر کشورها نیز نمونه حمل و نقل هوشمند نیز به فراوانی دیده می‌شود.

وی با بیان این نکته مهم که هنوز استارتاپ حمل و نقل ریلی در کشور راه‌اندازی نشده است، افزود: البته دو سه نمونه از استارتاپ‌های ریلی شکل گرفته‌اند اما به دلیل عدم کارآیی چندان موفق نبوده‌اند.

قائم مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گردهمایی در مسابقه ریلی شو را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: یقین داشته باشید راه‌آهن جمهوری اسلامی به تک تک ایده‌های شما توجه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.