| کد خبر: 188024 |

سقوط 5 هزار واحدی شاخص بورس

در معاملات امروز سه میلیارد و ۴۸۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال در ۲۵۳ هزار نوبت داد و ستد شد.

تین نیوز

شاخص کل بورس در بازار بورس امروز (یکشنبه) پنج هزار و ۸۵ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۲۰۴ هزار و ۶۹ واحد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبر آنلاین در معاملات امروز سه میلیارد و ۴۸۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰ هزار و ۳۰۳ میلیارد ریال در ۲۵۳ هزار نوبت داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۸۸۹ واحد کاهش به ۴۳ هزار و ۳۷ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۶۱۸ واحد کاهش به ۲۹ هزار و ۹۳۲ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با پنج هزار و ۹۶۸ واحد کاهش به رقم ۲۲۸ هزار و ۳۲۶ واحد رسید، شاخص بازار اول چهار هزار و ۱۲۷ واحد و شاخص بازار دوم هشت هزار و ۳۳۸ واحد کاهش داشتند.

در بین تمامی نمادها، بانک اقتصاد نوین (ونوین) با ۴۹ واحد، سالمین (غسالم) با ۳۲ واحد، لابراتور داروسازی دکتر عبیدی (دعبید) با ۲۲ واحد و فولاد امیرکبیر کاشان (فجر) با ۱۴ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۲۹۱ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با ۲۲۸ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۲۲۴ واحد، گروه مپنا (رمپنا) با ۲۱۶ واحد، بانک ملت (وبملت) با ۱۸۸ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۱۷۱ واحد و پالایش نفت تهران (شتران) با ۱۶۷ واحد از جمله شرکت هایی بودند که افت شاخص بورس را رقم زدند.

در بین نمادهای امروز نماد بانک تجارت، بانک ملت، سایپا، ایران خودرو، گروه مپنا، پارس خودرو و فولاد مبارکه اصفهان در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه بانکی ها در معاملات امروز صدرنشین صنایع بورسی شد و در این گروه یک میلیارد و ۲۰۸ هزار برگه سهم به ارزش یک هزار میلیارد ریال داد و ستد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.