| کد خبر: 187296 |

◄ بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه و شهرسازی از مناطق رانشی گلستان

در بازسازی و ترمیم محورهای آسیب‌دیده از سیل، براساس مطالعات کارشناسی انجام شده، اولویت بر ارتقای وضع موجود با کمترین تخریب به ویژه در محورهای کوهستانی است.

تین نیوز
اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مناطق آسیب‌دیده از سیل و رانشی استان گلستان بازدید کردند.
 
به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در این بازدید، گزارشی از وضعیت راه‌های اصلی و فرعی و ابنیه فنی مناطق آسیب دیده از سیل به بازدیدکنندگان ارایه کرد و افزود: با تلاش نیروهای راهداری و به کارگیری پیمانکاران بخش خصوصی و کمک‌ سایر استان‌ها، در حال حاضر در همه راه‌های فرعی و روستایی امکان تردد وسایل نقلیه فراهم شده است و در محورهایی که با تخریب کامل مواجه بودند، از مسیرهای جایگزین استفاده و پل‌های موقتی نصب شده است. 
 
وی خاطرنشان کرد: در بازسازی و ترمیم محورهای آسیب‌دیده از سیل، براساس مطالعات کارشناسی انجام شده، اولویت بر ارتقای وضع موجود با کمترین تخریب به ویژه در محورهای کوهستانی است. 

حضور در مناطق آسیب‌دیده از رانش شهرستان آزادشهر از جمله جاده‌ خوش‌ییلاق و برخی روستاهای بخش چشمه‌ساران، روستاهای مینودشت، سدهای وشمگیر، بوستان، مناطق سیل‌زده آق‌قلا و گمیشان از جمله برنامه‌های اعضای کمیسیون عمران مجلس و هیأت همراه در این سفر است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.