| کد خبر: 186000 |

◄ مجلس با افزایش قیمت یا سهمیه‌بندی بنزین مخالف است

مجلس با افزایش قیمت یا دونرخی شدن بنزین مخالف است. عبدالله سامری، عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام این خبر افزود: نمی‌توان این تصمیم نمایندگان مجلس را در جلسه‌ای بیرون از مجلس تغییر داد.

تین نیوز

مجلس با افزایش قیمت یا دونرخی شدن بنزین مخالف است. عبدالله سامری، عضو کمیسیون انرژی مجلس با اعلام این خبر افزود: نمی‌توان این تصمیم نمایندگان مجلس را در جلسه‌ای بیرون از مجلس تغییر داد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، سامری با ابراز بی‌اطلاعی از تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا درخصوص دونرخی شدن و بازگشت مجدد سهمیه‌بندی بنزین اعلام کرد: نمایندگان در اسفندماه در جریان بررسی بودجه 98 با هرگونه افزایش قیمت بنزین و بازگشت سهمیه‌بندی مخالفت کرده بودند و این‌طور نیست که بتوان این تصمیم نمایندگان مجلس را در جلسه‌ای بیرون از مجلس تغییر داد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم بابیان این‌که مجلس فقط شخص آقای لاریجانی نیست که در جلسه‌ای با حضور ایشان رأی مجلس تغییر کند، گفت: اگر تصمیمی در خارج از مجلس درخصوص افزایش قیمت بنزین در شرایط فعلی کشور گرفته شود، به‌طورقطع نمایندگان با این تصمیم مخالفت می‌کنند و اولین مخالف آن، خود من هستم.

او ادامه داد: وقتی مشکلاتی درزمینهٔ صادرات نفت خام داریم و درزمینهٔ تولید بنزین نیز زیرساخت‌های خوبی در کشور به وجود آمده، کمبودی در وهله فعلی درزمینهٔ بنزین نداریم و دلیلی برای ایجاد محدودیت در عرضه داخلی آن وجود ندارد.

سامری با اشاره به لزوم اصلاح روند مصرف بنزین در کشور تصریح کرد: اگرچه بهینه‌سازی مصرف و اصلاح الگوهای مصرفی کشور مهم است؛ اما در شرایط فعلی اقتصاد کشور و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده، بدترین تصمیم ممکن تغییر در نرخ عرضه بنزین است.

او افزود: هرگونه افزایش نرخ بنزین، مشکلات موجود اقتصادی کشور را متأثر از خودکرده و مزید بر بحران موجود می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.