| کد خبر: 185504 |

با دستور بانک مرکزی؛

◄ ساعت کار صرافی ها افزایش یافت

بانک مرکزی از افزایش فعالیت صرافی‌های منتخب بانکی بعد از ساعت اداری خبر داد و اعلام کرد: به منظور تامین نیاز ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی، صرافی‌های منتخب بانکی هر روز و تا اطلاع ثانوی تا ساعت 18 فعال می هستند.

تین نیوز

بانک مرکزی ساعت کار صرافی های منتخب بانکی را برای توزیع ارز افزایش داد.

به گزارش تین‌نیوز، بانک مرکزی از افزایش فعالیت صرافی‌های منتخب بانکی بعد از ساعت اداری خبر داد و اعلام کرد: به منظور تامین نیاز ارزی اشخاص حقیقی و حقوقی، صرافی‌های منتخب بانکی هر روز و تا اطلاع ثانوی تا ساعت 18 فعال می هستند.

افزایش ساعت کاری صرافی‌های منتخب بانکی بعد از آن در دستور کار قرار گرفت، که قیمت دلار در بازار آزاد با نوسان همراه شد. طی یکی دو روز اخیر قیمت ارز همزمان با اعلام تحریم سپاه افزایش یافت ولی با اعمال سیاست های بانک مرکزی روند صعودی قیمت ارز خنثی و سیر نزولی از سر گرفته شد.

به گزارش تسنیم،‌صرافی‌های بانک‌ها هم اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با 380 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل  13 هزار و 800 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 13 هزار و 700 تومان خریداری می‌کنند.

گفتنی است،‌ هم‌زمان با کاهش قیمت‌ها در بازار ارز، صرافی‌های بانکی از صبح امروز طی 5 مرحله قیمت ارز را کاهش دادند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 15 هزار و 550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 15 هزار و 545 تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به روز کاری قبل 30 تومان کاهش یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.