| کد خبر: 184373 |

85درصد نیروی کار پارس‌جنوبی غیربومی هستند

نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور در عسلویه برگزار شد.

تین نیوز

نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیس جمهور در عسلویه برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چالش‌های دولت را می‌دانیم، اظهار داشت: روشن است که پاره‌ای از مسائل و مشکلات مطرح شده مربوط به این دولت نیست، اما به دلیل خدمات گذشته انتظار ما از تیم منسجم دولت بالا رفته است.

عبدالحمید خدری عنوان کرد: به آینده‌ی دولت خوشبین هستم و با انگیزه‌ای که از هیئت دولت سراغ دارم، در سال ۹۸ با یک انگیزه و همت مضاعف مشکلات را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: یکی از آسیب‌های این دولت مدیرانی است که از ترس سازمان‌های بازرسی، ریسک پذیری و شجاعت آنان برای حل مشکلات مردم از آنها گرفته شده است.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم تصریح کرد: امیدواریم مدیران مشکلاتی را که در توانشان هست برطرف کنند.

حجت الاسلام خدری خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های استان بوشهر اعم از پایانه‌های نفتی، پارس جنوبی، کشاورزی شهرستان دشتستان، دشتی و تنگستان و… بر هیچ کسی پوشیده نیست که امیدواریم از ظرفیت نیروهای توانمند این استان نیز استفاده شود.

وی با اشاره به وجود نیروهای غیربومی در مجموعه پارس جنوبی ابراز داشت: مردم استان بوشهر به دلیل نجابت خود برخی از مشکلات به ویژه در حوزه اشتغال و به کارگیری نیروهای غیربومی را عنوان نمی‌کنند، ولی من امروز باید بگویم که در پارس جنوبی بیش از ۷۵ درصد نیروی غیربومی داریم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم گفت: برای من بیان این واقعیت که جوانان بوشهری تنها به عنوان نیروی خدماتی و در استان‌های دیگر خدمت می‌کنند سخت است. سخت است که امروز بگوییم سهمیه و حق خرید ماهی و میگو که از مایحتاج مردم بوشهر است از آنها گرفته شده است.

خدری افزود: بسیاری از شعارهای دولت تدبیر و امید در استان بوشهر تحقق یافته است و امیدواریم در آینده بیش از پیش به مسائل استان بوشهر توجه شود. در باب مسئولیت‌های اجتماعی نیز انتظار دارم که نظارت‌ها و رسیدگی لازم صورت بگیرد.

وی ضمن برشمردن برخی از مشکلات استان بوشهر ابراز داشت: رونق گمرک بوشهر، ایجاد راه آهن، ایجاد دهکده گردشگری بندر گناوه، و توسعه راه‌های مواصلاتی بخشی از درخواست‌های مردم استان ثروتمند اما محروم بوشهر است.

نماینده‌ی مردم بوشهر، گناوه و دیلم با تاکید بر ضرورت توجه به مردم صبور جزیره‌ی خارگ گفت: در حق مروارید درخشان خلیج فارس بی مهری شده است. تقاضای ما این است که در خصوص مالکیت اسناد منازل این مردم و تردد آنان اقدامات لازم انجام شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.