| کد خبر: 182793 |

◄ استفاده 13درصد مردم جهان از ارز دیجیتال

با ورود فناوری‌های دیجیتال به حوزه معاملات و اقتصاد، ارزهای دیجیتال به‌مرور جای خود را در معاملات باز می‌کنند و به همین دلیل هرروز کاربران بیشتری معامله با ارز دیجیتال را تجربه می‌کنند.

تین نیوز

با ورود فناوری‌های دیجیتال به حوزه معاملات و اقتصاد، ارزهای دیجیتال به‌مرور جای خود را در معاملات باز می‌کنند و به همین دلیل هرروز کاربران بیشتری معامله با ارز دیجیتال را تجربه می‌کنند.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، بررسی‌های موسسه کاسپراسکای نشان می‌دهد که حداقل 10درصد مردم جهان تاکنون برای معاملاتشان از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند.

ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر برای انجام تبادلات مالی بسیار محبوب شده‌اند و اگرچه از آنها برای پول‌شویی و ... نیز سوءاستفاده‌هایی به عمل می‌آید ولی درمجموع کاربرد این ارزها روزبه‌روز درحال افزایش است.

براساس بررسی‌های کاسپراسکای ۱۳ درصد از مردم جهان تابه‌حال از ارزهای دیجیتال برای خرید کالا و خدمات استفاده کرده‌اند؛ اما جنایتکاران آنلاین هم از این فناوری برای تبادلات مالی و مخفی‌کاری بهره می‌گیرند.

هکرها هم به سرقت ارزهای دیجیتال علاقه فراوانی دارند و همین مسئله خطر سرقت مبالغ کلان مالی را به‌طورجدی به وجود آورده است. تعداد کسب‌وکارهایی که از ارزهای دیجیتال برای تبادلات مالی استفاده می‌کنند روزبه‌روز درحال افزایش است که ازجمله آنها می‌توان به خرده‌فروشی‌ها، مشاغل مربوط به فروش غذا و ... اشاره کرد.

البته استفاده از این ارز برای سرمایه‌گذاری نیز بیشتر شده است. موارد سرقت ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ نسبت به سال ۲۰۱۷ افزایش‌یافته و تنها در یکی از حملات هکری ۳۵۰ میلیون دلار ارز دیجیتال به سرقت رفت. لذا ایمن‌سازی زیرساخت‌های ارائه این خدمات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.