| کد خبر: 177750 |

◄ فاصله نرخ ارز در بازار آزاد و صرافی‌ها کاهش یافت

در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه بازار آزاد تهران ، قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت دلار به ۱۲۴۵۰ رسید.

تین نیوز

در معاملات امروز سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه بازار آزاد تهران ، قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان  و قیمت دلار به ۱۲۴۵۰ رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون تومان، نیم‌سکه ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۹۰ هزار تومان است.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۲۲۶ دلار و ۲۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۸۲ هزار و ۱۰۰ تومان است.

همچنین در جریان معاملات بازار آزاد تهران، فاصله ارز در صرافی‌های بانکی و غیر بانکی کاهش یافته است، به نحوی که هر دلار آمریکا با اختلاف قیمتی ۲۵۰ تومانی و هر یورو با اختلاف ۴۰۰ تومانی مواجه است.

فاصله نرخ ارز در بازار آزاد و صرافی‌ها هم‌اکنون به کمترین نرخ رسیده است. بررسی‌های میدانی حکایت از آن دارد که امروز سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، قیمت هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی برای خرید ۱۲۴۵۰ تومان و برای فروش ۱۲۶۵۰ تومان است. ضمن اینکه صرافی‌های غیربانکی نیز نرخ ۱۲۸۰۰ تومان برای خرید و ۱۲۹۰۰ تومان برای فروش را اعلام کرده‌اند.

درعین‌حال هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۱۴۲۵۰ تومان برای خرید و ۱۴۵۰۰ تومان برای فروش قیمت خورده است که در صرافی‌های غیر بانکی این ارقام به ترتیب ۱۴۸۰۰ تومان و ۱۴۹۰۰ تومان است.

به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد بازار درحال پیدا کردن نرخ واقعی خود بوده و کم‌کم فاصله نرخ صرافی‌های بانکی با غیر بانکی، وضعیت بهتری را پیدا می‌کند. 

کاهش بازار ارز‌های دیجیتال امروز برای هفتمین روز متوالی ادامه داشت و در این مدت بیت‌کوین شاهد سقوط 2 هزار دلاری بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.