| کد خبر: 174189 |

◄ برنامه تعویض کارت سوخت

رییس اتحادیه جایگاه‌داران درباره علت تاخیر توزیع بنزین سوپر و برنامه تعویض کارت سوخت توضیح داد.

تین نیوز

رییس اتحادیه جایگاه‌داران درباره علت تاخیر توزیع بنزین سوپر و برنامه تعویض کارت سوخت توضیح داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حاج‌محمدرضا تصریح کرد: در هیچ مقطع تاریخی چه زمان پیش از انقلاب و چه سال‌های پس از انقلاب به این حجم و میزان دارای بنزین ذخیره نبوده‌ایم.

او درباره علت تاخیر در عرضه بنزین سوپر بیان کرد: اگر تاخیری در عرضه بنزین سوپر پیش آمده، به دلیل ذخیره‌سازی بنزین یورو۴ است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران افزود: در حال حاضرحداقل ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون لیتر بنزین در کشور ذخیره شده که در صورت بروز هرگونه مشکل، توانایی تامین نیاز حداقل ۵تا ۶ ماه این سوخت را در کشور داریم و می‌توانیم بدون محدودیت بنزین را عرضه کنیم.

حاج‌محمدرضا به عدم کمبود سهیمه جایگاه‌های عرضه سوخت تاکید کرد و گفت: هم‌چنان در حال ذخیره‌سازی بنزین تولید داخل هستیم. اکنون توان عرضه بدون محدودیت بنزین یورو۴ را داریم و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان تولیدکننده بنزین یورو۴، شرایطی را فراهم کرده تا ۲۵ تا ۳۰ میلیون لیتر مازاد تولید داشته باشیم.

او درباره اعتراض برخی کامیون‌های نفت‌کش گفت: این شیطنت‌ها تاثیر منفی نداشته و فقط منجر به بروز تاخیر در توزیع شده که حداکثر ظرف ۲۴ساعت شکسته شده و نسبت به توزیع اقدام شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: راننده کامیون‌های قسم خورده داریم که این عزیزان به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی هستند که باید از آن قدردانی کرد.

او درباره خریدوفروش کارت سوخت از سوی کارگران برخی جایگاه‌ها گفت:‌ این کارت‌های سوخت قدیمی است و حتی یک ریال ارزش ندارد، اما کارگران بی‌اطلاع هستند.

حاج‌محمدرضا درباره زمان فراگیر شدن تعویض کارت‌های سوخت گفت: به‌جای یک کارت در این طرح ۲کارت در نظر گرفته شده که یک کارت برای پرداخت وجوه است و در دستگاه پوز قرار می‌گیرد و وجه بنزین دریافتی از طریق آن پرداخت می‌شود و کارت دیگر مربوط به سهمیه است که در دستگاه قرار گرفته و سهیمه هر خودرو را مشخص می‌کند که در این زمینه هنوز دستورالعملی به ما نرسیده است.

رییس اتحادیه جایگاه‌داران درباره نتایج طرح پایلوت طرح جدید ارایه بنزین در برخی جایگاه‌های غرب تهران توضیح داد: این طرح موفقیت‌آمیز بوده است و اگر اوضاع به همین منوال ادامه یابد، به احتمال زیاد این طرح تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.