| کد خبر: 172872 |

گذر حباب سکه از مرز یک میلیون

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از عرضه سکه به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزارتومان خبرداد و گفت: حباب سکه از مرز یک میلیون تومان گذشت.

تین نیوز

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از عرضه سکه به قیمت ۴ میلیون و ۶۵۰ هزارتومان خبرداد و گفت: حباب سکه از مرز یک میلیون تومان گذشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صدا و سیما، محمد کشتی‌آرای با اشاره به اینکه قیمت جهانی طلا 1201 دلار و ثابت است افزود: قیمت سکه طرح قدیم امروز 4 میلیون و 150 هزارتومان ، نیم سکه 2 میلیون و 220 هزارتومان ،​ ربع سکه یک میلیون و 130 هزار تومان و سکه یک گرمی 600 هزارتومان عرضه شده است.

وی نوسانات بازار سکه را با توجه به تغییرات ارز ادامه دار دانست و گفت: تا این لحظه ( زمان مصاحبه) هرمثقال طلا یک میلیون و 534 هزارتومان و هرگرم طلای 18 عیار 354 هزارو 100 تومان به فروش رسیده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اشاره به اینکه این ارقام روز گذشته با توجه به قیمت ارز و داد و ستدهای بازار تعیین شده است گفت: امروز هم بازار با این ارقام کارخود را شروع کرده است و پیش بینی می شود که در طول روز بازهم نوسانات با توجه به تغییرات ارز ادامه داشته باشد که حتما قیمتها دچار تغییر خواهد شد.

کشتی آرای افزایش تقاضا را نیز دلیل دیگر افزایش قیمت طلا و سکه دانست و افزود: این موضوع با توجه به التهابات بازار به وجود آمده است و با توجه به همین وضعیت مراجعه و خرید مردم نسبت به روزهای عادی و حتی روزهای گذشته بیشتر شده است.

وی با اشاره به تثبیت 10 روزه قیمت طلا پس از اعلام بسته ارزی بانک مرکزی ادامه داد: بانک مرکزی باید با استفاده از اهرم نظارتی قیمت ارز و طلا را ساماندهی کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.