| کد خبر: 171446 |

◄ اختلاف بین پمپ و آمپر بنزین

در صورت شائبه کم‌فروشی بنزین شماره تلفن 09627 در سراسر کشور برای دریافت انتقادها فعال است.

تین نیوز

باشگاه شهروند خبرنگار: مراجعه‌کنندگان به برخی پمپ بنزین‌ها این موضوع را مطرح می‌کنند که به میزان بنزینی خریداری شده مسافت کمتری را طی می‌کنند و زودتر از موعد چراغ بنزین‌شان روشن می‌شود. 

در همین باره، یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با این شبکه خبری اعلام کرد: مقدار بنزینی که از برخی جایگاه‌های  پمپ بنزین خریداری کردم، با مقدار بنزین مصرفی مطابقت ندارد، یعنی اگر کسی ۱۰ لیتر بنزین خریداری می‌کند در واقعیت چهار لیتر بنزین وارد باک شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع ناخالصی بنزین علاوه بر متحمل شدن هزینه بیش‌تر  سوخت باعث صدمات زیادی به ماشین می‌شود و مشکلاتی را برای مالکان خودرو به وجود می‌آورد.

به گزارش تین‌نیوز، برای افتتاح یک پمپ‌بنزین 10 تا 12 میلیارد تومان سرمایه لازم است؛ ولی ظاهرا کم‌فروشی که در بعضی جایگاه‌های بنزین سرایت کرده، می‌تواندناشی از مواردی چون فرسوده بودن جایگاه‌های پمپ‌بنزین، مشکل داشتن کانتر پمپ‌بنزین یا مشکل داشتن آمپر ماشین باشد.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در واکنش به این انتقادها و شایعات اعلام کرد: شماره تلفن 09627 در سراسر کشور برای دریافت انتقادها فعال است و مردم می‌توانند در صورت شائبه کم‌فروشی بنزین، نام و نشانی جایگاه مربوطه و ساعت سوخت‌گیری را اطلاع دهند.

اما ناگفته نماند که جایگاه‌هایی هم در سطح شهرها وجود دارند که به نحو مطلوبی ارائه خدمات می‌کند و مالکان خودرو از آن‌ها راضی هستند و به نزدیکان خود مراجعه به این جایگاه‌ها را توصیه می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.