| کد خبر: 157579 |

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

◄ حذف یارانه‌ها درد مردم را دوا نمی‌کند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: حذف یارانه‌ها دردی از دردهای مردم را دوا نمی‌کند، بنابراین برای حل مشکلات مردم باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید بود.

تین نیوز

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: حذف یارانه‌ها دردی از دردهای مردم را دوا نمی‌کند، بنابراین برای حل مشکلات مردم باید به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولید بود.

مجید کیان‌پور در خرم‌آباد اظهار کرد: وقتی رونق تولید ایجاد شود شاهد افزایش صادرات و همچنین ایجاد اشتغال پایدار خواهیم بود که اگر اشتغال ایجاد شود، بسیاری از مشکلات موجود در کشور رفع خواهد شد.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: باید تلاش کرد تا سهم ایران از صادرات در بازار منطقه به‌مراتب بیشتر شود و این محقق نخواهد شد مگر با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال در کشور.

کیان‌پور به وضعیت بودجه عمرانی کشور اشاره و عنوان کرد: بودجه عمرانی کشور در سال 97 در مجموع به حدود 110 هزار میلیارد تومان می‌رسد و این در حالی است که حدود 40 تا 48 هزار میلیارد تومان آن در بودجه دولت آمده و مابقی از صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی تأمین می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 600 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه‌تمام در کشور وجود دارد که با توجه به وضعیت بودجه‌ای موجود حداقل 30 سال طول خواهد کشید تا همین پروژه‌ها تکمیل شوند.

کیان پور گفت: باید از کمک و ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی استفاده کرد و در این شرایط دولت وظیفه دارد شرایط را برای واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی مهیا کند تا تکمیل پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.