| کد خبر: 153850 |

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه کشور خبر داد

◄ شروع مونتاژ موتورسیکلت‌های برقی

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه کشور از مونتاژ موتورسیکلت‌های برقی در کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه کشور از مونتاژ موتورسیکلت‌های برقی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدخادم منصوری با اشاره به ضرورت گذر از موتورسیکلت‌های کاربراتوری به سمت نوع انژکتوری آن، اظهار کرد: از مهرماه گذشته بود که شماره‌گذاری موتورسیکلت‌های کاربراتوری از سوی پلیس راهور ناجا متوقف شد.

وی در ادامه سخنان خود در گفت‌وگو با این شبکه خبری، تصریح کرد: تولیدکنندگان موتورسیکلت‌های کاربراتوری تا پایان سال جاری مهلت دارند تا تولیدات خود را به بازار عرضه کنند، تولید این نوع موتور با اعلام پلیس راهور ناجا متوقف و آن‌چه از قبل تولید شده بود راهی بازار خواهد شد.

منصوری با بیان این مطلب که «مردم در طول سال‌ها استفاده از موتورسیکلت کاربراتوری به این وسیله‌نقلیه عادت کرده‌اند»، گفت: براساس آمار با وجود ورود تولیدات انژکتوری به بازار هنوز  مردم نسبت به خرید نوع کاربراتوری تمایل بیشتری نشان می‌دهند.

به گفته وی، خوشبختانه گام‌های خوبی در جهت گذر از تولید موتورسیکلت‌های کاربراتوری به سوی نوع انژکتور برداشته شده و محصولات تولید شده در کشور، در سطح بازار با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار گرفته اما، همان‌گونه که در بالا به آن اشاره شد، استقبال خوبی از موتورهای انژکتوری را شاهد نبوده‌ایم.

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت کشور در بخش دیگری از سخنان خود به مونتاژ موتورسیکلت‌های هیبریدی در کشور اشاره داشت و گفت: تولید موتورسیکلت هیبریدی در کشور نیاز به بررسی‌های زیادی دارد زیرا شرایط اقلیمی تهران مانع از استفاده از موتورسیکلت‌های برقی با قیمت مناسب هست.

منصوری با تاکید بر این موضوع که متورسیکلت برقی در ایران تولید که نه، مونتاژ می‌شود، خاطرنشان کرد: موتور برقی که پاسخگوی شیب خیابان‌های تهران باشد قیمتی بالای 10 میلیون تومان دارد که با توجه به استفاده ابزاری از موتورسیکلت در ایران، خرید آن برای هیچ‌کس مقرون به صرفه نیست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.