| کد خبر: 140932 |

قرار است هیچ صفی برای وام ازدواج تا شهریور باقی نماند

رییس کل بانک مرکزی گفت: قرارمان این است که تا پایان شهریور ماه هیچ صفی برای وام ازدواج وجود نداشته باشد، یا اگر نهایتا صفی باقی بماند معقول باشد و در حد یک ماه پرداخت شود.

تین نیوز

رییس کل بانک مرکزی گفت: قرارمان این است که تا پایان شهریور ماه هیچ صفی برای وام ازدواج وجود نداشته باشد، یا اگر نهایتا صفی باقی بماند معقول باشد و در حد یک ماه پرداخت شود.

ولی‌الله سیف، در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیات دولت درباره اینکه طرح ضربتی وام ازدواج تا چه زمانی ادامه دارد،گفت: این اقدام را به دلیل اینکه مردم در صف طولانی وام قرض الحسنه ازدواج بودند، بانک مرکزی با دعوت از بانک‌ها پیشنهاداتی را با آنها مطرح و همه استقبال کردند و این کار شروع شد.

رییس کل بانک مرکزی ادامه داد: قرارمان این است که تا پایان شهریور ماه هیچ صفی برای وام ازدواج وجود نداشته باشد، یا اگر نهایتا صفی باقی بماند معقول باشد و در حد یک ماه پرداخت شود.

اوبا اشاره به اینکه مشکل اصلی بر می‌گردد به تعادل منابع قرض الحسنه و تقاضایی که در مقابلش وجود دارد، بیان کرد: بانک‌ها با توجه به اهمیت قضیه وام ازدواج یک همراهی مثبتی را انجام دادند و خوشبختانه در این فرصتی که از شروع کار گذشته پیشرفت خیلی خوب داشته است و به نظر میآید این طرح می‌تواند به اهداف پیش بینی شده برسد .

سیف گفت: همه بانکها استقبال کردند و تا شهریو ماه سال جاری به نتیجه مورد نظر می‌رسیم.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.