| کد خبر: 271890 |

پیشرفت ۳ کیلومتر از باند دوم محور بین استانی تیران سامان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: ۳ کیلومتر از پروژه بخش پایانی باند دوم محور بین استانی تیران سامان تا مرحله اجرای بیس پیشرفت فیزیکی داشته است.

تین نیوز

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: ۳ کیلومتر از پروژه بخش پایانی باند دوم محور بین استانی تیران سامان تا مرحله اجرای بیس پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سعید کاشفی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه یکی از طرح های راهسازی مهم این شهرستان، احداث باند دوم محور تیران (استان اصفهان )  سامان (استان چهار محال و بختیاری) است، اظهار کرد: این محور در محدوده شهرستان تیران و کرون ۲۳ کیلومتر است که بخش هایی از آن در سال های گذشته، احداث و به بهره برداری رسیده است.  

کاشفی افزود: پروژه انتهایی محور تیران- سامان به طول ۱۵ کیلومتر باقی مانده که ۳ کیلومتر آن تا مرحله اجرای بیس پیشرفت فیزیکی داشته و پنج کیلومتر آن در مرحله خاکبرداری است.  

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از ترافیک استان چهار محال و بختیاری به غرب استان اصفهان از این محور تأمین می شود، ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار، پروژه تکمیل و به پایان برسد.  

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان بیان کرد: در مجموع بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ نفر در شهرهای تیران، رضوانشهر و عسگران برای این طرح اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد پس از انجام بررسی و پالایش های لازم افزون بر ۳ هزار متقاضی حائز شرایط فعال شدند.  

کاشفی گفت: در حال حاضر برای بالغ بر ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب انجام شده است و بیش از ۵۰۰ متقاضی به پروژه ها اختصاص یافتند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.