| کد خبر: 269505 |

ناوگان باری برای تردد در ایام نوروز در نصف جهان مجوز دریافت کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: هر خودروی باری که از بیست وپنجم اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ قصد تردد در شهر اصفهان را دارد، باید نسبت به دریافت مجوز از سازمان حمل ونقل بار شهرداری اصفهان اقدام کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: هر خودروی باری که از بیست وپنجم اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ قصد تردد در شهر اصفهان را دارد، باید نسبت به دریافت مجوز از سازمان حمل ونقل بار شهرداری اصفهان اقدام کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، سیدعلی عبدالهی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص تردد در ایام پایانی سال و نوروز، می طلبد که برنامه ریزی خاصی در این زمینه انجام شود، بنابراین سازمان حمل ونقل بار شهرداری اصفهان که وظیفه ساماندهی و کنترل و نظارت بر خودروهای ناوگان باری در این کلان شهر را بر عهده دارد، نسبت به تشکیل ستاد سفر در این ایام اقدام کرده است.

وی افزود: پنج اکیپ بازرسی از سازمان مدیریت حمل ونقل بار در نوروز فعال است که به همراه پلیس راهور در سطح شهر تردد و با ناوگان باری متخلف برخورد قانونی می کنند و هر خودروی باری که از بیست وپنجم اسفند ۱۴۰۲ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۳ قصد تردد در شهر اصفهان را دارد، باید نسبت به دریافت مجوز از این سازمان اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف خودروهای ناوگان باری، شماره پلاک آن را به سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان اطلاع دهند که از این طریق برخورد قانونی با خودروی متخلف انجام خواهیم داد.

عبدالهی تاکید کرد: به مالکان و رانندگان ناوگان باری توصیه می کنم اگر قصد تردد یا اقدامی در سطح شهر در بازه زمانی مطرح شده را دارند، پیش از آن به شرکت های زیرمجموعه سازمان حمل ونقل بار مراجعه و مجوز تردد خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در این ایام کنترل پروانه فعالیت و اشتغال و مجوز معاینه فنی به شدت توسط بازرسان سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری اصفهان و عوامل پلیس راهور انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.