| کد خبر: 264698 |

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه باند دوم چادگان به سه راهی سد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی ۵.۵ کیلومتر از پروژه باند دوم چادگان به سه راهی سد خبر داد.

تین نیوز

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم چادگان به سه راهی سد اظهار کرد: برای اجرای این پروژه در سال ۱۳۹۹ قراردادی با مبلغ اولیه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال منعقد شد.  

 به گزارش تیننیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شاهسوندی افزود: در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده ۵.۵ کیلومتر از پروژه باند دوم چادگان به سه راهی سد با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا قرار دارد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، بیان کرد: برای اتمام این میزان از پروژه به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم به لطف خدا این بخش از پروژه را در ایام دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم.  

وی در خصوص مشخصات این پروژه عنوان کرد: طول محور اصلی ۴ هزار و ۷۵۰ متر و دوربرگردان نیز ۴۲۰ متر بوده همچنین عرض آن ۱۱ متر و عرض تمام شده آسفالت ۷.۳۰ متر است.  

شاهسوندی گفت: احجام به کار رفته در پروژه شامل ۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۷۵ هزار مترمکعب خاکریزی و بیش از ۱۹ هزار مترمکعب بیس بوده است همچنین حجم بتن مصرفی ۳ هزار و ۵۰۰ تن و حجم آسفالت ۶ هزار و ۱۲۸ تن بوده است.  

وی اظهار کرد: تعداد ابنیه به کار رفته ۱۹ دهانه پل ۱.۲، ۳ و ۶ متری بوده است که یک دهانه پل ۶ متری، ۲ دهانه پل لوله‌ای و ۱۶ دهانه پل ۲ و ۳ متری را شامل می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.