| کد خبر: 259581 |

باند دوم جاده مبارکه به بروجن سال 1404 بهره برداری می شود

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره برداری از باند دوم مبارکه - مجلسی - بروجن تا پایان سال ۱۴۰۴ خبرداد.

تین نیوز

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛ با بیان اینکه عملیات اجرایی باند دوم محور مبارکه - مجلسی - بروجن به طول ۲۸.۵ کیلومتر در دست اجرا است، اظهار داشت: در حال حاضر پیمانکار پروژه فعال بوده و امید است تا پایان سال ۱۴۰۴ این محور به صورت کامل زیر بار ترافیک قرار گیرد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شاهسوندی همچنین پروژه احداث باند دوم برزک - کاشان را از دیگر پروژه های فعال استان اصفهان برشمرد و گفت: این محور ۶۵ کیلومتر بوده که ۱۵ کیلومتر از آن در سنوات گذشته احداث و به بهره برداری رسیده است.  

به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ۱۵ کیلومتر دیگر از این پروژه در قالب سه قرارداد به مبلغ ۷۵۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که شامل ۱۵ کیلومترِ باند دوم و پنج دهانه پل در محل اسحاق آباد و سادیان بوده و پیشرفت فیزیکی آن بالای ۸۰ درصد است.  

شاهسوندی اضافه کرد: مابقی مسیر نیز حد فاصل پل سعدآباد تا سه راهی ورکان به طول ۳۵ کیلومتر نیاز به مطالعه دارد که مقدمات آن جهت انتخاب مشاور طراح انجام شده است.  

وی پروژه باند دوم کاشان – بادرود به طول ۵۲ کیلومتر را از دیگر طرح های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این محور با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد انجام شده و فقط هشت کیلومتر روکش آسفالت لایه دوم باقیمانده که فرآیند انتخاب پیمانکار آن در دستور کار است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.