| کد خبر: 264590 |

پیشرفت ۹۰ درصدی ۱۰ کیلومتر از محور کاشان برزک موته

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۰ کیلومتر از محور کاشان برزک موته دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است که برای اتمام به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۰ کیلومتر از محور کاشان برزک موته دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است که برای اتمام به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت اجرایی بزرگراه کاشان اظهار کرد: این پروژه مسیر کاشان به سمت مشهد اردهال جمکران برزک ورکان و موته را شامل می شود.  

وی افزود: به جهت وجود ترافیک های سنگین در محورهای شهرستان کاشان، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اقدام به اجرای پروژه های عمرانی بزرگی در این شهرستان کرده است که اجرای باند دوم این محور از جمله این پروژه هاست همچنین احداث پل هایی با دهانه های بزرگ و کوچک نیز بخشی از این پروژه محسوب می شود.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: با اقدامات به عمل آمده ۱۰ کیلومتر از این محور دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است.   

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۳۲ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: برای تکمیل این ۱۰ کیلومتر از پروژه کاشان - برزک ورکان - موته به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.  

شاهسوندی عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام شده شامل ۶۵۵ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۳۰۰ هزار مترمکعب خاکریزی، ۳۵ هزار مترمکعب زیراساس و ۴۴ هزار مترمکعب اساس بوده است.   

وی خاطرنشان کرد: پروژه فوق از جمله پروژه های مهم در دست اجرا در شمال استان اصفهان است که در تلاش هستیم ۱۰ کیلومتر از آن را در دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان یکی از مقاصد عمده گردشگری کشور با ۱۰۷ هزار کیلومتر مساحت و همجواری با ۹ استان و به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از اهمیت تردد بالایی برخوردار است.  

وی گفت: این استان، با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی، رتبه نخست حمل بار و مقام سوم حمل مسافر را در کشور داراست همچنین بیش از ۱۰ درصد حمل و نقل کشور از استان اصفهان می گذرد، از این رو ساخت و ارتقاء راه های استان در اولویت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.