| کد خبر: 256704 |

۵ پروژه راه سازی حوزه شرقی و شمالی استان اصفهان در دست احداث است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به تشریح وضعیت ۵ پروژه احداث و بهسازی راه های حوزه شرقی و شمالی استان اصفهان پرداخت.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پنج پروژه احداث و بهسازی راه های حوزه شرقی و شمالی استان اصفهان با مجموع قراردادهای یکهزار و ۹۷۷ میلیارد ریال در دست احداث است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان؛ در خصوص آخرین وضعیت پنج پروژه احداث و بهسازی راه های حوزه شرقی و شمالی استان اصفهان اظهار داشت: محور نایین – انارک – خور – طبس (حد فاصل سه راهی مشجری به چوپانان) به طول ۳۰ کیومتر با ۴۹ دستگاه پل از جمله پروژه های در دست احداث است که عملیات اجرایی آن در سال ۱۴۰۰ با مبلغ قرارداد یکهزار و ۲۹۱ میلیارد ریال آغاز شد.  

وی با بیان اینکه برای ۹ کیلومتر از این پروژه لایه سابگرید تکمیل شده است افزود: تاکنون ۲۰۴ میلیارد ریال هزینه شده و دارای ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص پروژه احداث باند دوم فخره - کاشان (ابوزید آباد- کاشان) اذعان داشت: این پروژه به طول ۲.۹ کیلومتر در سال ۱۴۰۰ با مبلغ قرارداد ۶۵۰ میلیارد ریال آغاز که عملیات آسفالت این پروژه انجام و اتمام یافته است.  

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز قرارداد دیگری به مبلغ ۷۰ میلیارد ریال جهت احداث بخشی دیگر از محور منعقد شده که پیمانکار در حال تجهیز کارگاه و شروع عملیات عمرانی است.  

شاهسوندی در خصوص آخرین وضعیت اجرایی پروژه برزک کاشان به طول ۱۵ کیلومتر توضیح داد: این پروژه دارای پیشرفت ۵۰ درصدی بوده و راه و ابنیه فنی آن احداث شده است همچنین در نیمه اول سالجاری روکش آسفالت لایه اولِ ۱۰ کیلومتر از محور تکمیل و به بهره برداری می رسد.  

وی ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه برزک کاشان در سال ۱۳۹۶ آغاز و در مجموع چهار قرارداد با مبلغ ۴۶۶ میلیارد ریال برای این پروژه منعقد شد که تا کنون بیش از ۴۵۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه شهرستان کاشان یکی از شهرستان های ویژه استان اصفهان بوده که به جهت وجود ترافیک های سنگین در محورهای آن، اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اقدام به اجرای پروژه های عمرانی بزرگی در این شهرستان کرده است گفت: یکی از این پروژه ها اجرای باند دوم محور بادرود - کاشان است که در مجموع به طول ۵۲ کیلومتر بوده و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۳ آغاز و اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی است.  

وی با اشاره به اینکه بخشی از این محور در شهرستان نطنز و بخشی دیگر در شهرستان کاشان واقع شده است اذعان داشت: ۱۸ کیلومتر از مسیر در سال ۱۳۹۴ تقریبا با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به اتمام رسید ومورد بهره برداری قرار گرفت.  

شاهسوندی بیان داشت: درادامه مسیر نیز عملیات اجرایی ۲۶ کیلومتر از پروژه طی فرآیند ۲ قرارداد انجام پذیرفت که در حال حاضر با پیشرفت ۸۵ درصدی احداث راه و روکش آسفالت لایه دوم انجام پذیرفته است.  

وی گفت: عملیات اجرایی هشت کیلومتر دیگر محور بادرود - کاشان نیز از سال ۱۳۹۹ با مبلغ قرارداد ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال که در حال حاضر با اعتبار هزینه شده پنج میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی شانه سازی و روکش آسفالت آن انجام پذیرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا 0 0

    فقط اصفهان نمیره ژن برتر جوانان رعنای ما درلرستان باجاده دوره رضاخان هرروز پرپر میشن همه برا اصفهان بقیه ترررررر

  • رسول علیان 0 0

    سلام
    محور کوهپایه به اصفهان باید باسازی و روکش شود حد فاصل کوهپایه به سجزی از قلم افتاده