| کد خبر: 253686 |

اپلیکیشن گردشگری «اصفهان‌ من»؛ آماده راهنمایی مسافران نوروزی

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: تا چند روز آینده برای نخستین بار اپلیکیشن گردشگری «اصفهان من» در اختیار گردشگران، مسافران و شهروندان قرار می گیرد.

تین نیوز

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: تا چند روز آینده برای نخستین بار اپلیکیشن گردشگری «اصفهان من» در اختیار گردشگران، مسافران و شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: «ستاد تسهیلات سفر» شهر اصفهان طی یک سال اخیر به صورت دائمی در حال فعالیت است و شهردار اصفهان ریاست آن را بر عهده دارد.

او با اشاره به اینکه این ستاد از کمیته های مختلفی همچون کمیته بازرسی، ایمنی و حوادث، اطلاع رسانی و اسکان تشکیل شده است، افزود: در کمیته اسکان، مراکز اقامتی زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی، مراکز ذیل اداره آموزش وپرورش و کمپ گردشگری باغ فدک به صورت ویژه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه کمیته های فضاسازی، فرهنگی و اطلاع رسانی چند ماهی است فعالیت خود را آغاز کرده اند، تأکید کرد: کمیته فرهنگی در حال برنامه ریزی برای اجرای رویدادها و جشن های مختلف است تا بتواند ایام خوشی را برای شهروندان اصفهانی رقم بزند.

او با بیان اینکه کمیته زیباسازی از مدتی قبل دیوارنگاره هایی را در سطح شهر اجرا کرده است، گفت: این کمیته روزهای آینده المان ها و نمادهای مختلفی را ویژه ایام نوروز در شهر نصب می کند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان اضافه کرد: این کمیته که وظیفه پوشش و پشتیبانی از تمام کمیته های این ستاد و اطلاع رسانی به شهروندان را بر عهده دارد، برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

او خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار اپلیکیشن گردشگری « اصفهان من » در اختیار گردشگران قرار می گیرد.

به گفته او، این اپلیکیشن تا چند روز آینده ارائه می شود و گردشگران و شهروندان می توانند پس از استفاده از آن، نقاط ضعف آن را به اطلاع مدیریت شهری برسانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فریبا شیخ 0 0

    خدمات شهرداری در سال گذشته واقعا محسوس بود دستتون درد نکنه