| کد خبر: 253071 |

روحانی: خرید ۲۸۵ اتوبوس برای اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در دوره مدیریت شهری ششم طی یک سال ونیم گذشته ۲۸۵ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است و با توجه به اقدامات انجام شده دیگر از رویارویی با مردم شرمنده نیستیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در دوره مدیریت شهری ششم طی یک سال ونیم گذشته ۲۸۵ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است و با توجه به اقدامات انجام شده دیگر از رویارویی با مردم شرمنده نیستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا،  سیدعباس روحانی در مراسم رونمایی از ۸۱ دستگاه اتوبوس جدید شهری اظهار کرد: بر اساس پیش بینی ها باید طی چهار سال فعالیت مدیریت شهری، سالانه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان افزوده می شد اما در طول چهار سال مدیریت شهر دوره گذشته فقط ۱۲۵ دستگاه اتوبوس خریداری و به شهر وارد شده است.

وی افزود: به دنبال قیاس دوره های مدیریت شهری نیستم بلکه از همت و تلاش می گوئیم؛ چرا که طی یک سال و نیم گذشته ۱۸۵ دستگاه اتوبوس سهمیه ای وارد شهر شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: بخش دیگری از اتوبوس ها نیز به قیمت آزاد خریداری شده است، بنابراین در مجموع در این دوره مدیریت شهری طی یک سال ونیم گذشته ۲۸۵ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان فرسوده و خراب اتوبوسرانی فعالیت کل ناوگان شهر را به حداقل رسانده بود اما با خریداری این تعداد دستگاه خدمات رسانی به شهروندان افزایش می یابد، در این راستا دیگر از رویارویی با مردم شرمنده نیستیم.

روحانی تاکید کرد: با افزودن ۸۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان، تراکم داخل اتوبوس ها کمتر می شود و بر سرفاصله حرکت تأثیر دارد، از سویی اتوبوس های خریداری شده دارای استاندارد یورو چهار و یورو پنج است که در کاهش آلاینده های هوا تأثیر مثبت دارد.

وی افزود: موتور اتوبوس های خریداری شده در ایران تولید می شود و با افتخار برچسب «ساخت ایران» روی آن ها نصب شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.