| کد خبر: 251726 |

اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان، پروژه شاخص ایمن سازی شهر اصفهان

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از بهره برداری پروژه شاخص اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان با هدف ایمن سازی ترافیک این کلان شهر و کاهش تصادفات خودرویی با هزینه ۵۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان از بهره برداری پروژه شاخص اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان با هدف ایمن سازی ترافیک این کلان شهر و کاهش تصادفات خودرویی با هزینه ۵۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، حسین حق شناس با تشریح مهندسی ترافیکی اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان اظهار کرد: به منظور گردش به چپ خودروها بین دو بزرگراه، اتوبان یا دو جاده به یکدیگر، به طور معمول با احداث تقاطع غیر همسطح از سمت راست بزرگراه اول، خودروها هدایت می شوند و طی مسیر با گذر از زیر یا روی عرشه پل به سمت چپ به مسیر خود ادامه می دهند.

وی افزود: یکی از مسیرهایی که مانع ورود کامیون ها به شهر اصفهان می شد، انتهای آزادراه معلم به سمت خیابان کاوه بود که با اجرای پل «شریعتی» در زمان های قدیم، خودروهای سبک و سنگین به سمت چپ هدایت و وارد اتوبان فرزانگان می شدند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ادامه داد: با توجه به اخطارها و نصب علائم کاهنده سرعت در پایان آزادراه معلم، خودرو ها همچنان تمایل به سبقت داشتند و با خودروهای در حال گردش به چپ روبه رو می شدند که بر این اساس در محل این تقاطع، تصادفات شدیدی رخ می داد.

وی افزود: بر این اساس طرح ایمن سازی این تقاطع به عنوان یکی از پروژه های شاخص ترافیکی شهر اصفهان مطرح و اجرای آن به صورت مشترک به شهرداری مناطق هفت و ۱۲ واگذار شد.

حق شناس با اشاره به اجرای احداث محور اتصال آزادراه معلم به بلوار فرزانگان به طول دو کیلومتر و عرض ۱۵ متر از پروژه های شاخص و مهم ایمن سازی شهر اصفهان با هزینه ۵۵۰ میلیارد ریال در سال جاری تصریح کرد: با توجه به حجم آزادسازی مورد نیاز پروژه در منطقه ۱۲ به طول مسیر بیش از یک کیلومتر، بیشترین هزینه این پروژه با هزینه ای بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال در این بخش انجام شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای عملیات عمرانی، تکمیل روشنایی معابر و نصب سایر علائم راهنمایی و رانندگی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که یکی از پروژه های شاخص ایمن سازی مهم شهر اصفهان که نقش مؤثری در کاهش تصادفات محور اصلی شهر اصفهان داشته است با تلاش شهرداری مناطق هفت و ۱۲ به ثمر نشست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.