| کد خبر: 250850 |

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خبر داد؛

ساخت ۸ تقاطع غیر همسطح در نقاط مختلف استان اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی با بیان اینکه هشت تقاطع غیرهمسطح در سطح استان اصفهان در حال ساخت است گفت تا کنون برای این پروژه‌ها یکهزار و ۸۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی با بیان اینکه هشت تقاطع غیرهمسطح در سطح استان اصفهان در حال ساخت است گفت تا کنون برای این پروژه ها یکهزار و ۸۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ بهزاد شاهسوندی در خصوص وضعیت احداث تقاطع های غیرهمسطح استان اظهار داشت: در حال حاضر هشت تقاطع غیرهمسطح در پهنه استان اصفهان با اعتبار هزینه شده یکهزار و ۸۹ میلیارد ریال در دست احداث است.  

وی اذعان داشت: احداث تقاطع غیرهمسطح محور علویجه به پلیس راه در محل تلاقی با آزادراه غرب از سال ۱۳۹۹ آغاز و در حال حاضر پیشرفت ۹۸ درصدی دارد.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: این پروژه دارای پل دو دهانه ۲۲ متری و پنج کیلومتر راهسازی بوده است و ۱۶۴ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.  

وی در خصوص احداث زیرگذر کاشان - نوش آباد واقع در کمربندی کاشان عنوان کرد: این زیرگذر دارای سه دهانه ۱۵ متری و سه کیلومتر راهسازی است که از سال ۱۳۹۸ احداث آن آغاز شده و در سال ۱۴۰۳ پایان می یابد همچنین با پیشرفت ۱۵ درصدی تا کنون ۱۴۸ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.  

شاهسوندی بیان داشت: زیرگذر چرمهین زمان آباد دارای یک دهانه ۱۰ متری بوده که از سال ۱۳۹۶ احداث آن شروع شده و دارای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.  

وی افزود: این پروژه سه کیلومتر راهسازی داشته و در مجموع برای احداث این زیرگذر ۱۰۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت احداث پل زیرگذر افجد در محور کمربندی جنوب غربی گفت: این زیرگذر نیاز به احداث دو دهانه ۱۳.۵ متری و ۲.۵  کیلومتر راهسازی دارد که با پیشرفت ۱۵ درصدی تا کنون ۳۲ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.  

وی از دیگر تقاطع های غیر همسطح استان به زیرگذر الکترونیک اشاره کرد و اذعان داشت: برای این زیرگذر نیاز به احداث چهار دهانه ۲۲ متری و ۵ کیلومتر راهسازی که با پیشرفت ۳۵ درصدی تا کنون ۲۳۴ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.  

شاهسوندی با بیان اینکه احداث زیرگذر وانشان در سال ۱۴۰۰ آغاز شده و پیش بینی می شود تا سال ۱۴۰۲ تکمیل شود عنوان کرد: این پروژه دارای ۳.۵ کیلومتر راهسازی و پل یک دهانه هشت متری بوده که در حال حاضر با اعتبار هزینه شده ۱۱۴ میلیارد ریالی دارای پیشرفت ۳۵ درصدی است.  

وی از دیگر تقاطع های غیر همسطح استان اصفهان به زیرگذر اسحاق آباد و زیرگذر سادیان - برزک اشاره کرد و گفت: احداث این دو زیرگذر در سال جاری آغاز شده و پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۳ تکمیل شود.  

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: زیرگذر اسحاق آباد شامل پل دو دهانه هشت متری و یک کیلومتر راهسازی بوده که تا کنون ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۵۴ میلیارد ریال برای آن هزینه شده همچنین زیرگذر سادیان نیز دارای سه دهانه ۸.۵ متری و سه کیلومتر راهسازی بوده که با پیشرفت ۱۵ درصدی تا کنون ۱۳۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابوالفضل 0 0

    ازمسولین راه وشهر سازی استان اصفهان درخواست داریم کمربندی اصفهان بهارستان به جاده فرودگاه نایین را بعداز چند سال راه اندازی کنید چون خودروهای سنگین تمام خدمات شهری را از بین برده وباعث خطرات جانی مردم از بهارستان تا سپاهان شهر شده خواهشا پیگیر شوید حداقل دراین دولت مردمی افتتاحیه این کمربندی راببینیم