| کد خبر: 247068 |

مترو اصفهان در روز اربعین فعال است

شرکت متروی منطقه اصفهان به منظور خدمات رسانی به شرکت کنندگان در آئین پیاده روی اربعین حسینی (ع)، در روز شنبه ۲۶ شهریور ماه سرویس دهی می کند.

تین نیوز

شرکت متروی منطقه اصفهان به منظور خدمات رسانی به شرکت کنندگان در آئین پیاده روی اربعین حسینی (ع)، در روز شنبه ۲۶ شهریور ماه سرویس دهی می کند.

به گزارش تین نیوز، شرکت مترو منطقه اصفهان اعلام کرد با توجه به برگزاری پیاده روی روز اربعین این شرکت در نظر دارد به منظور خدمت رسانی ویژه به زائران پیاده روی نمادین اربعین، در روز شنبه ۲۶ شهریورماه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین (ع) متروی اصفهان باز است و خدمت رسانی می کند.

شهروندان و مسافرانی که در راهپیمایی اربعین اصفهان شرکت می کنند، می توانند از تمامی ایستگاه های خط یک از صبح روز اربعین ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۵ بعد از ظهر استفاده کنند.

همچنین این شرکت طبق روال روزهای گذشته آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت کنندگان در مراسم دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در اصفهان است؛ ایستگاه هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به ویژه ایستگاه های مفتح، تختی، امام حسین (ع) و میدان آزادی آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.

ارائه خدمات مترو روز جمعه ۲۵ شهریور ماه طبق روال روزهای جمعه است و این شرکت روز اربعین به طور ویژه در تمامی ایستگاه ها خدمات رسانی خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.