| کد خبر: 230527 |

معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی اصفهان:

◄ اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن نکنید

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان هشدار داد: مردم فریب نخورند، خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی مسکن ممنوع است لذا در صورت مبادرت به این اقدام سلب امتیاز می‌شوید.

تین نیوز

اصفهان_ معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه خرید و فروش طرح اقدام ملی مسکن تا زمانی که بحث سند و واگذاری آن به شکل رسمی انجام نشده، امکان پذیر نیست به مردم اصفهان توصیه کرد: به هیچ عنوان اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی نکنند.

به گزارش تین نیوز، امیر زاغیان در این رابطه عنوان کرد: خرید و فروش امتیاز مسکن ملی با عناوین فریب دهنده در فضای مجازی سروصدای زیادی ایجاد کرده و این در حالی است که معامله امتیاز مسکن ملی منجر به لغو امتیاز متقاضی و ایجاد مشکلات حقوقی خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه برخی افراد به صورت وکالتی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند گفت: مبادرت به خرید و فروش واحدهای مسکن ملی به استناد برگه تاییدیه سامانه طرح اقدام ملی مسکن فاقد وجاهت قانونی است.

وی تصریح کرد: این اقدام علاوه بر لغو امتیاز متقاضی، برخورد قانونی از طریق مراجع قضایی با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند را به همراه دارد.

زاغیان تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای طرح اقدام ملی مسکن و ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور بستر سازی و فراهم آوردن زمینه رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن بوده است.

او در پایان گفت: این طرح پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری و دستورات اکید رئیس جمهور در رابطه با کاهش معضلات تامین مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد جامعه و متقاضیان واقعی با در اختیار گذاشتن زمین ارزان قیمت اقساطی برای واحدها اجرایی شده است، از همین رو مردم عزیز اجازه ندهند که فرصت طلبان با خرید و فروش امتیاز در این طرح اخلال ایجاد کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.