| کد خبر: 217324 |

۲۰۰ هزار راننده در اصفهان زیر پوشش بیمه تکمیلی قرارگرفتند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۲۰۰ هزار تن از رانندگان حمل و نقل کالا و اعضای خانواده آنان در این استان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث قرار گرفتند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۲۰۰ هزار تن از رانندگان حمل و نقل کالا و اعضای خانواده آنان در این استان تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث قرار گرفتند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی خضری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باپیگیری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و به منظور حمایت، پشتیبانی و تکریم  از رانندگان حمل ونقل داخلی، قرارداد بیمه تکمیل درمان، بیمه عمر و حوادث رانندگان جاده ای  منعقد شد.

وی ادامه داد: رانندگی یکی از مشاغل پرخطر محسوب می‌شود و پیش بینی خدمات بیمه‌ای با پوشش کامل برای این قشر بسیار ضروری است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان  با بیان اینکه پیگیری بیمه تکمیلی رانندگان را یکی از دغدغه‌های این اداره کل است افزود: از تشکل‌های صنفی حوزه حمل ونقل برای ارائه خدمات رفاهی به رانندگان حمایت می‌کنیم.

به گفته وی استان اصفهان رتبه اول جمعیت رانندگان را دارد و پیگیری اموری که به بهبود وضعیت رفاهی رانندگان کمک کند، در اولویت است.

خضری گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده بین شرکت سهامی بیمه دانا و کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل ونقل داخلی کشور، راننده، همسر و ۲ فرزند هر راننده تحت پوشش این خدمات بیمه‌ای قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کلیه رانندگان بیمه شده‌ دارای شماره هوشمند تا ۷۵ سال می‌توانند از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

خضری بیان کرد: تلاش برای بهبود خدمت رسانی و دسترسی پذیری بهتر راننده به بیمه‌گر و پیگیری و ارائه مشاوره  به آنها یکی از نقاط قوت این قرارداد محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: بیمه‌گر بر اساس مفاد این قرارداد موظف شده در هر مکانی که بیمه‌گذار درخواست کرد، میزخدمت دایر کرده و به رانندگان خدمت رسانی کند.

استان اصفهان از نظر تعداد شرکت حمل و نقل بار، تعداد پایانه حمل بار و مسافر و آموزش کاربران حمل و نقل، رتبه اول کشور را دارد.  

بیش از ۴۱ هزار دستگاه خودرو با ۴۸ هزار راننده در ناوگان حمل و نقل بار استان فعالیت می‌کنند که نزدیک به ۱۰ درصد از ناوگان حمل بار کشور را شامل می‌شود.  

۴۵۹ شرکت حمل و نقل بار، ۶ پایانه حمل بار، ۲۶ پایانه حمل مسافر، هشت مرکز مکانیزه معاینه فنی و ۴۳ مجتمع بین راهی در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند.  

استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به‌عنوان چهارراه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.  

استان اصفهان دارای ۳۹۹ کیلومتر آزادراه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.