| کد خبر: 170075 |

◄ بهره‌برداری رسمی ۸ خط جدید در اصفهان

۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی اضافه و ۳۰ دستگاه بهسازی می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه از ورود ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوس‌رانی شهر در هفته آینده خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت افتخاری با اشاره به آیین بهره‌برداری رسمی از طرح‌های توسعه حمل‌ونقل شهر اصفهان در هفته آینده اظهار کرد: ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید با استاندارد یورو چهار هفته آینده به‌صورت رسمی رونمایی و به ناوگان شهر اصفهان اضافه می‌شود. همچنین ۳۰ دستگاه اتوبوس نیز بهسازی خواهند شد.

وی بابیان این‌که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اتوبوس‌رانی اصفهان بازسازی ناوگان است تا اتوبوس‌ها به چرخه فعالیت در شهر بازگردند، بیان کرد: در هفته آینده ۳۰ دستگاه اتوبوس مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی بازسازی‌شده و به‌صورت رسمی به ناوگان اتوبوس‌رانی داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه به بهره‌برداری، رسمی هشت خط جدید در سطح شهر اصفهان در هفته آینده اشاره و تصریح کرد: افتتاح سامانه اتوبوس تندرو خیابان شیخ بهایی-جهاد به طول یک و نیم کیلومتر، خط ویژه ۲۶ میدان امام حسین علیه‌السلام _ آتشگاه -پایانه شهدای درچه با ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی‌شده و خط سامانه تندرو میدان جمهوری اسلامی _ میدان استقلال با ۲۰ دستگاه اتوبوس نو از مهم‌ترین خطوطی است که در هفته آینده به‌صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد: خط ۷۴ پل شیری_ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۴۵ میدان جمهوری _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۸ میدان شهید علیخانی _ پایانه قدس (شهرک کوثر)، خط ۱۵۲ پایانه باقوشخانه _ارزنان_حصه شمالی و خط ۱۲۰ میرزا طاهر _ خیابان بابک _ میدان جمهوری نیز در هفته آتی به‌صورت رسمی در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

افتخاری اعلام کرد: هفته آینده همچنین به‌صورت رسمی از لباس و فرم ویژه رانندگان با حضور مدیران شهری رونمایی می‌شود. شعار «خوب ببینیم، خوب دیده شویم، ایمن باشیم» بر این لباس‌ها حک‌شده که امید است درزمینه افزایش ایمنی در حوزه حمل‌ونقل شهری اثرگذار باشد.

وی رونمایی از تابلوهای جدید راهنمای خطوط و راهنمای مسافر در کلیه خطوط و راهنمای تابلو بر روی بدنه اتوبوس به دو زبان فارسی و انگلیسی و ساماندهی ۱۵ خط را از دیگر طرح‌های حمل‌ونقلی آماده بهره‌برداری رسمی برشمرد و اظهار کرد: همچنین در هفته آینده از ۷۸ واحد مسکونی از سوی تعاونی مسکن اتوبوس‌رانی با هزینه و سرمایه‌گذاری شرکت واحد بهره‌برداری خواهد شد و در اختیار کارکنان اتوبوس‌رانی گذاشته می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.