| کد خبر: 259319 |

گزارش وضعیت آب و هوا 26 مرداد / بارش باران، گرد و خاک و وزش باد

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش های پراکنده در جنوب کشور و وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش های پراکنده در جنوب کشور و وزش باد و گرد و خاک در شرق کشور و از وزش بادوگرد و خاک در برخی از استان های سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: در چند روز آینده در جنوب کشور در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس در ساعت های بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق پیش بینی شده است. همچنین فردا  در شمال غرب بارش پراکنده مورد انتظار است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از فردا تا روز شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل باد و گردوخاک رخ می دهد. روزهای یکشنبه و دوشنبه علاوه بر این مناطق، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعت ها وزش باد شدید و احتمال گردوخاک دارند.

گودرزی توضیح داد: شنبه با افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گردوخاک در کشور عراق، انتقال گردوخاک به جنوب و جنوب غرب ایران سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد. همچنین آب های جنوب کشور برای چند روز آینده مواج و متلاطم است.

وی افزود: آسمان تهران برای چند روز آینده صاف است و گاهی در طول روز وزش باد دارد. بیشینه دمای پایتخت ۳۵ درجه بالای صفر است.

به گفته وی، سردترین ایستگاه هواشناسی اردبیل با دمای کمینه ۴ درجه بالای صفر و گرمترین ایستگاه امیدیه و آقاجانی با دمای ۴۹ درجه ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.