| کد خبر: 258258 |

هشدار سطح نارنجی برای 13 تیرماه 1402 در 5 استان

هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: بادهای شدید از امروز تا فردا پنج استان را در برمی گیرد و همزمان با شدت کمتری در تهران، قم و ایلام همراه با کاهش کیفیت هوا ادامه خواهد داشت.

تین نیوز

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شرق سمنان، جنوب خراسان رضوی، شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال شرق اصفهان شاهد وزش بادهای شدید خواهیم بود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وزش باد امروز در سایر بخش های خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان با شدت کمتر خواهد بود.

امروز در ایلام، خوزستان، قم، مرکزی جنوب و غرب تهران نیز وزش باد نسبتا شدیدی خواهیم داشت و هواشناسی برای این مناطق هشدار سطح زرد اعلام کرده است.

فردا (سه شنبه) نیز در شرق سمنان، شمال شرق اصفهان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان همین وضعیت حاکم است.

مخاطرات این سامانه شامل خیزش گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و سازه های موقت، سقوط اشیاء از ارتفاعات و شکستن نهال ها و درختان کهنسال است.

هواشناسی به اجتناب از حضور در فضای باز، عدم تردد جاده ای، اطمینان از استحکام سازه های موقت، پرهیز از فعالیت های عمرانی، دوری از عبور و مرور، عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و اجتناب از فعالیت های باغی و زراعی توصیه کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.