| کد خبر: 221040 |

نائب رئیس مجلس:

◄ 10 هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم پرداخت می‌شود

اردبیل| نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم‌الانبیا از دولت پرداخت می‌شود تا این مجموعه فعالیت‌های عمرانی و سازندگی خود را با قوت و قدرت دنبال کند.

تین نیوز

اردبیل| نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 10 هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم‌الانبیا از دولت پرداخت می‌شود تا این مجموعه فعالیت‌های عمرانی و سازندگی خود را با قوت و قدرت دنبال کند.

به گزارش تین نیوز، علی نیکزاد در جلسه بازآفرینی شهری در استانداری اردبیل اظهار کرد: عملیات بهسازی و نوسازی باند فرودگاه اردبیل با استفاده از آسفالت پلیمری در حال اجراست و امیدواریم تا زمانی که فصل کاری اجازه می‌دهد عملیات آسفالت‌ریزی طبق زمان‌بندی تعریف شده انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت پلیمری در یک شرایط خاص تهیه و توزیع می‌شود و باید در دمای 180 درجه پخت و با در نظر گرفتن شرایط جوی پخش شود که با توجه به سردسیری منطقه و افت دما ادامه این عملیات در سال آینده انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیمانکار پروژه قول داد تا این پروژه را در سریعترین زمان آماده بهره‌برداری کند و در هفته آینده نیزبا توجه به شرایط مساعد جوی تولید و پخش آسفالت پلیمری ادامه خواهد داشت.

نیکزاد از شرکت هواپیمائی و شرکت‌های هوایی خواست؛ نسبت به احداث آشیانه هواپیما در فرودگاه اردبیل اقدام کنند تا امکان برقراری پرواز در اول صبح فراهم آید.

وی ضرورت تجهیز آتش‌نشانی سرعین را به نردبان 55 متری یادآور شد و بیان کرد: با استقرار این نردبان در صورت بروز آتش‌سوزی سایر حوادث به سرعت امدادرسانی در هتل‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه انجام خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با اعلام معاون وزیر کشور قرار شد ظرف یک هفته طرح‌های اولویت‌دار شهرداری‌های استان جمع‌بندی شده تا از طریق این سازمان اعتبار مورد نیاز تامین شود.

نیکزاد گفت: پرداخت 10 هزار میلیارد تومان مطالبات قرارگاه خاتم‌الانبیاء قطعی شده و ما امیدواریم با پرداخت این منابع پروژه‌های مختلف به ویژه در استان اردبیل سرعت بیشتری بگیرد.

وی اظهار کرد: با امضای تفاهمنامه قرار است به ارزش 500 میلیارد تومان پروژه‌های متعدد عمران شهری اجرا شود و ما از قرارگاه خواسته‌ایم تا از سمت سرچم چهارخطه این محور را آغاز کند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قرار است موسسه عاشورا احداث تونل خلخال – اسالم را نیز آغاز کند که با سفر هفته آینده فرماندهی قرارگاه امیدواریم مقدمات احداث این پروژه فراهم آید.

نیکزاد تصریح کرد: 148 روز از عمر مجلس یازدهم می‌گذرد و خیلی زود است که ما برای جمع کردن رای در مناطق حاشیه اردبیل حضور یابیم اما عده‌ای با بی‌انصافی این پیگیری‌ها و حضور در محلات سیزده‌گانه را اقدامی نمایشی می‌دانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.