| کد خبر: 220023 |

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

◄ جابجایی تاسیسات زیربنایی در محور سربند – مشگین‌شهر

اردبیل| نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های زیربنایی قول داده‌اند تا 10 روز آینده تاسیسات زیربنایی خود را در محور سه راهی سربند تا سه راهی مشگین‌شهر جابجا کنند.

تین نیوز

اردبیل| نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های زیربنایی قول داده‌اند تا 10 روز آینده تاسیسات زیربنایی خود را در محور سه راهی سربند تا سه راهی مشگین‌شهر جابجا کنند.

به گزارش تین نیوز، جهانگیرزاده در نشست مدیران راه و شهرسازی و راهداری استان در پارس‌آباد اظهار کرد: با جابجایی این تاسیسات عملیات احداث چهاربانده سه راهی سربند تا مشگین‌شهر سرعت بیشتری می‌گیرد تا تردد ایمن شهروندان را در این مسیر در سال‌های آینده شاهد باشیم.

وی به اهمیت این محور و حادثه‌خیز بودن آن اشاره و خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها عزیزان خود را در تردد از این مسیرهای پرترافیک و ناایمن از دست داده‌اند و به عنوان یک خواسته به حق از مسئولان و مدیران خود انتظار دارند تا با چهارخطه شدن این مسیر ایمنی ترددها برقرار شود.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی به موانع اجرایی این پروژه و همچنین ارتقای راه‌های مواصلاتی بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز اشاره کرد و گفت: مدیران راه و شهرسازی و راهداری استان مصمم هستند تا با بهسازی و عملیات روکش آسفالت به بهبود شرایط تردد همشهریان در این مسیر کمک کنند.

جهانگیرزاده ادامه داد: اکثر محورهای مواصلاتی شهرهای شمالی استان به عنوان جاده ترانزیتی و گذر خودروهای خارجی محسوب می‌شود که ضرورت دارد هرچه سریعتر به چهارخطه شدن این محورها کمک کنیم.

وی با قدردانی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مناسب مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل در پیگیری‌های ملی برای اخذ اعتبارات تصریح کرد: تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی شمال استان دارای ردیف اعتباری است که انتظار می‌رود از این منابع به صورت 100 درصد در راستای ترمیم، بهسازی و ارتقای جاده‌های مواصلاتی شمال استان استفاده شود.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی به سرعت عملیات محور پارس‌آباد – سربند نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکار این پروژه قول داده تا در اسرع وقت این مسیر را ایمن‌سازی و چهارخطه کرده و تحویل اهالی دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.