| کد خبر: 219904 |

رئیس اداره راهداری پارس‌آباد خبر داد

◄ جابجایی بیش از ۳۵۰ هزار تن کالا در شهرستان پارس‌آباد

اردبیل| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد گفت: بیش از ۳۵۰ هزار تن کالا و بار طی 6 ماهه نخست امسال در شهرستان پارس‌آباد جابجا شده است.

تین نیوز

اردبیل| رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد گفت: بیش از ۳۵۰ هزار تن کالا و بار طی 6 ماهه نخست امسال در شهرستان پارس‌آباد جابجا شده است.

به گزارش تین نیوز، یوسف آذری در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال بیش از ۳۵۰ هزار تن کالا در شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز توسط ۱۳ شرکت فعال جابجا شده است.

 وی با اشاره به اینکه در بخش حمل و نقل مسافر ۵۴ هزار نفر مسافر توسط پنج شرکت فعال و در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس، ۴۲ دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است، خاطرنشان کرد: این میزان جابجایی مسافر نسبت به پارسال ۴۰ درصد کاهش یافته است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد گفت: ۴۲۰ حلقه لاستیک طی 6 ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

آذری ادامه داد: توزیع لاستیک سهمیه در راستای حمایت از رانندگان تلاشگر در عرصه حمل و نقل عمومی بار و کالا این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

 وی بیان کرد: راهداران سخت کوش برای برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۲۸۳ عدد، رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها ۱۰۵ مورد، حریم‌زنی راه اصلی پارس‌آباد - زیوه به طول جمعا ۶۵ کیلومتر، لکه‌گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و اصلاح سرعت‌کاه و ترمیم خط کشی راه‌های اصلی در محل‌های کم رنگ و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های جراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد افزود: لکه‌گیری کلیه راه اصلی و فرعی شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز انجام شده است و راه‌های روستایی در حال انجام است.

 آذری اظهار کرد: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ عدد و آزادسازی حریم راه روستایی پارس‌آباد به گوشلو و پاکسازی و تسطیح حریم راه روستایی پاراقشلاق به گوشلو انجام گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.