| کد خبر: 217837 |

با حضور استاندار قزوین؛

◄ ساختمان ستاد شبکه بهداشت و مرکز جامع سلامت ۳ الوند افتتاح شد

قزوین| با حضور جمالی پور استاندار قزوین ، فرماندار شهرستان البرز و بخشدار مرکزی البرز ساختمان ستاد شبکه بهداشت و مرکز جامع سلامت ۳ الوند با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و۸۷۵ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید

تین نیوز

قزوین| با حضور جمالی پور استاندار قزوین ، فرماندار شهرستان البرز و بخشدار مرکزی البرز ساختمان ستاد شبکه بهداشت و مرکز جامع سلامت ۳ الوند با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و۸۷۵ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، استاندار قزوین، پزشکان را ضامن سلامت جامعه دانست و گفت: امنیت روحی و روانی و کاهش درد جسمانی بیماران با تلاش‌های صادقانه تیم پزشکی و کادر درمانی ممکن خواهد شد.

 هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح ساختمان شبکه بهداشت شهرستان البرز ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک، تلاش‌های صادقانه کادر درمانی و پزشکان را در راه سلامت و تعالی جامعه شایسته تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا روز پزشک رنگ و بوی متفاوتی دارد، اظهار داشت: مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، عملکرد خوب و موثری در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا داشتند و امیدواریم با همراهی مردم روند بیماری کاهش یابد.

استاندار قزوین تصریح کرد: روز پزشک یادآور تلاش شبانه روزی و ایثارگری‌های پزشکان فرهیخته‌ای است که در حفظ سلامتی و درمان دردمندان از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

جمالی پور اضافه کرد: در این راستا، ایثار و فداکاری‌های کادر بهداشتی و درمانی به ویژه پزشکانی که در ایام بحران کرونا، با وجود کمبودها و مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی، تمام توان و ظرفیت خود را برای درمان بیماران به کار گرفتند، قابل تقدیر است.

استاندار قزوبن با اشاره به افتتاح ساختمان شبکه بهداشت شهرستان البرز، افزود: امیدواریم این مجموعه یک محیط آرام بخش برای بیماران و پاسخگوی نیاز مردم منطقه باشد.

در ادامه ساختمان شبکه بهداشت شهرستان البرز با ۶ هزار متر مربع مساحت در سه طبقه با سه میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.