| کد خبر: 215515 |

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

◄ با افزایش گرما درمصرف برق صرفه جویی کنید

قزوین|مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت:به دلیل افزایش دمای هوا و مصرف بی رویه انرژی برق سیستم‌ های سرمایشی همه ادارات صنعت برق از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا پایان هفته خاموش می‌شود.

تین نیوز

قزوین| مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت:به دلیل افزایش دمای هوا و مصرف بی رویه انرژی برق سیستم‌ های سرمایشی همه ادارات صنعت برق از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا پایان هفته خاموش می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سعید بهادیوند چگینی با اشاره به صدور اطلاعیه شرکت توانیر در راستای پیشگامی صنعت برق کشور در کاهش مصرف برق ادارات و ساختمان‌های این صنعت اظهار داشت: با توجه به استقرار جبهه هوای گرم که منجر به افزایش دمای هوا در اکثر نقاط کشور شده، گرم‌تر شدن هوا علاوه بر اینکه بر تأسیسات برق رسانی فشار مضاعفی وارد می‌کند، میزان مصرف برق را نیز به صورت فزاینده ای بالا برده است.

وی اضافه کرد: برای کنترل میزان مصرف و الگو سازی برای دیگر ادارات، سیستم‌های سرمایشی همه ساختمان‌های اداری در تمام شرکت‌های زیرمجموعه صنعت آب و برق از ساعت ۱۲ ظهر امروز خاموش شده و صرفه جویی اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآور شد: تمامی کارکنان صنعت برق به منظور تأمین برق مستمر و پایدار در کشور و نیز استان قزوین با حداکثر توان و ظرفیت در حال خدمت رسانی هستند از امروز تا پایان هفته جاری، تمام سیستم‌های سرمایشی مستقر در ادارات و ساختمان‌های ستادی و بخش‌های فنی و اجرایی صنعت برق کشور، رأس ساعت ۱۲ ظهر به منظور همراهی و اطمینان از تأمین برق پایدار هموطنان خاموش شده است.

وی گفت: از شهروندان نیز انتظار داریم با توجه به گرمای هوا و شرایط خاص کرونا در کشور با رعایت و توجه دقیق به نکات مصرف بهینه برق از جمله تنظیم دمای آسایش روی ۲۴ درجه، استفاده از دور کند کولر آبی و جابجایی مصرف تجهیزات پرمصرف از جمله اتو، لباسشویی، ظرفشویی و سایر وسایل برقی پر مصرف به ساعات پایانی شب و ابتدای روز، صنعت برق را در تأمین برق مطمئن و بی وقفه یاری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.