| کد خبر: 215116 |

استاندار سیستان و بلوچستان

◄ سرمایه گذاری یکهزار میلیارد تومان درمنطقه آزاد سیستان وبلوچستان

زابل| استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاران بومی استان آمادگی دارند یکهزار میلیارد تومان در منطقه آزاد سیستان سرمایه گذاری کنند.

تین نیوز

زابل| استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سرمایه گذاران بومی استان آمادگی دارند یکهزار میلیارد تومان در منطقه آزاد سیستان سرمایه گذاری کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، احمدعلی موهبتی " استاندار" در دیدار با ناطق‌نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن ارایه گزارشی از روند توسعه و تحولات استان و خدمات شتابان در جهت پیشرفت و بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی استان، به تعامل خوب بخش های دولتی و خصوصی و نهادها و موسسات مالی بزرگ اشاره کرد و گفت: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران بومی استان در راستای ایجاد منطقه آزاد سیستان و با هدف کاهش فشار بر بودجه دولت، آمادگی خود را برای یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری اعلام کرده اند.

موهبتی گفت: منطقه آزاد سیستان  علاوه بر تاثیر در استان, فرصت ارزشمندی برای جذب سرمایه های خارجی منطقه است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین اشتغال پایدار برای ماندگاری مردم منطقه و جلوگیری از مهاجرت و حرکت های جمعیتی نظیر دهه‌های گذشته، گفت: باید تدابیری اتخاذ کنیم که ضامن معیشت مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با اشاره به شناخت خود از استان و بازدید حضوری از مناطق مختلف استان، با تایید نظرات استاندار ،گفت : باید برنامه ریزی درست انجام شود که دوباره شاهد حرکت‌های گسترده جمعیت نظیر آنچه پیش از انقلاب رخ داده نباشیم.

وی با اشاره به قابلیت های فراوان سواحل جنوب، گفت: متاسفانه   استعداد و ظرفیت های این سواحل مورد غفلت واقع شده ولی رهبر انقلاب چون خود در آن استان بودند و اشراف و شناخت داشتند، استان را هم گنج می‌دانند و هم نعمت، و باید این عنایت و توجه‌شان، باعث برداشته شدن گام‌های ارزشمند در بهره مندی کشور از این نعمت عظیم گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ساحل مکران برای ما بهترین سرمایه است و باید تلاش کنیم طرح ها در توسعه این سواحل به نتیجه کامل برسد.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد سیستان می تواند در حصول به این هدف و تامین اشتغال پایدار و رونق اقتصادی و اجتماعی منطقه در تکمیل طرح های توسعه سواحل جنوب، موثر و مفید باشد گفت:  من قطعاً از  طرح منطقه آزاد سیستان حمایت می کنم.

ناطق نوری، با اشاره به گزارش استاندار، به نقش و همکاری هر چه بیش تر خیرین در توسعه استان تاکید کرد و گفت؛ همه باید با همان روحیه جهادی در پیشرفت استان کمک کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.