| کد خبر: 215020 |

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین

◄ زدن ماسک درشبکه حمل ونقل اجباری است

قزوین| رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با نزدیک شدن استان قزوین به وضعیت قرمز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در اماکن عمومی، بازار و شبکه حمل و نقل اجباری است.

تین نیوز

قزوین| رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با نزدیک شدن استان قزوین به وضعیت قرمز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در اماکن عمومی، بازار و شبکه حمل و نقل اجباری است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، نشست رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان قزوین در راستای پیشگیری از کرونا در واحدهای صنفی روز یکشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، افضلی رئیس سازمان صمت و جمعی از بازاریان و اصناف در اداره صمت قزوین برگزار شد.

پیمان نامدار در این نشست اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در استان در حالت هشدار و نزدیک به قرمز قرار دارد و اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود مجبور به اعمال محدودیت‌های بیشتری در بازار خواهیم بود.

وی افزود: هرگز راضی نمی‌شویم در این شرایط واحد صنعتی و صنفی تعطیل شود اما از همه شهروند ان و بازاریان و کسبه درخواست جدی داریم حتماً فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت و زدن ماسک را جدی بگیرند و به توصیه کارشناسان اهمیت دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: در این ایام به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی تعداد ۵۴۴ واحد صنفی پلمب شد و در صنعت هم ۴۴ واحد دچار مشکل شدند.

نامدار اظهار داشت: اگر بخواهیم معیشت و اقتصاد مردم آسیب نبیند باید بر صنوف نظارت بیشتری شود و مراقبت کنیم تا فروشگاه‌های سطح شهر بدون ماسک محصولات خود را نفروشد.

وی بیان کرد: بازرسان اصناف و ناظران کمک کنند تا بر کارها دقت شده و اخطار لازم داده شود و در استان هم باید همه اصناف و اتحادیه‌ها مانند بازرس و ناظر باشند تا با گفتمان مشترک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کاهش بیماری کمک کنیم تا به سمت تعطیلی نرویم.

نامدار اظهار داشت: باید رؤسای اتحادیه‌ها در هر صنف مطالبه گر شوند و هر صنف یک رابط به مرکز بهداشت معرفی کند و مکاتبه از طریق سازمان صمت برای همکاری، بازرسی از مراکز صنفی و کنترل بهداشتی صورت گیرد.

وی بیان کرد: تأمین ماسک و مواد ضد عفونی با قیمت مناسب، گشت مشترک با نماینده اصناف، اطلاع رسانی توسط رسانه‌ها، رعایت پوشش مراکز توزیع خشکبار، جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک در بازار سنتی و مراکز خرید از نکاتی است که باید با دقت مورد توجه قرار گیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.