| کد خبر: 214904 |

رئیس پلیس راه گلستان خبرداد

◄ ثبت ۲۱۳ هزار و ۶۵۸ مورد تخلف رانندگی

گرگان| رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به ثبت ۲۱۳ هزار و ۶۵۸ مورد تخلف رانندگی طی این بازه زمانی، خاطرنشان کرد: با توجه به فصل تابستان و افزایش تردد در محورها ضرورت دارد رانندگان نسبت به رعایت قانون بیش از گذشته پایبند باشند.

تین نیوز

گرگان- رئیس پلیس راه گلستان با اشاره به ثبت ۲۱۳ هزار و ۶۵۸ مورد تخلف رانندگی طی این بازه زمانی، خاطرنشان کرد: با توجه به فصل تابستان و افزایش تردد در محورها ضرورت دارد رانندگان نسبت به رعایت قانون بیش از گذشته پایبند باشند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سرهنگ علی عبدی اظهارکرد: تصادفات رانندگی خسارت های زیادی را بر خانواده ها و جامعه وارد کرده و با توجه به اینکه در برخی موارد این خسارت ها قابل جبران نیست، ضرورت دارد راه کارهای موثرتری برای جلوگیری از آن اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: کاهش آمار حوادث رانندگی را نباید در عرصه فعالیت های یک سازمان جست و جو کرد چرا که در این خصوص دستگاه های مرتبط و از همه مهمتر مردم نقش بسزایی دارند و همگی باید مسئولیت خود را به خوبی اجرا کنند0

رئیس پلیس راه گلستان بر لزوم توجه به رفع تمامی عوامل موثر در تصادفات از جمله حذف نقاط حادثه خیز تاکید کرد و گفت: نقاط حادثه خیز سهم عمده ای از تلفات رانندگی را به خود اختصاص داده اند که می طلبد مسئولان ذیربط برای حذف آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

عبدی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس راه استان طی سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزود: با تلاش ماموران طی این بازه زمانی تصادفات فوتی پنج درصد و جان باختگان ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی از کاهش ۲۰ درصدی تصادفات جرحی طی این مدت خبر داد و گفت: تعداد مجروحان تصادفات جرحی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش داشته است.

عبدی گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ بیشترین علل وقوع حوادث رانندگی طی این بازه زمانی بوده است.

عبدی در پایان گفت: رانندگان وسایل نقلیه کشاورزی نیز همواره رعایت قوانین رانندگی و عمل به توصیه های پلیس را مد نظر قرار دهند تا شاهد وقوع حوادث دلخراش نباشیم.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.