| کد خبر: 214563 |

عضو هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد

◄ 259 میلیون تومان حمایت بلاعوض جهت رونق مشاغل اعضا

بجنورد| همزمان با هفته کرامت عضو هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد، خلاصه گزارش فعالیت های این مرکز را اعلام کرد: در اولین جلسه هیئت مدیره در مهر ماه 1397 تصمیم گرفته شد تا با حمایت و راه اندازی بسترخدمت، خدمات ویژه ای برای دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه بجنورد در راستای رونق مشاغل، آسایش زندگی و همچنین تعامل در سطح کشور و بین الملل، معرفی شود.

تین نیوز

بجنورد| همزمان با هفته کرامت عضو هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد، خلاصه گزارش فعالیت های این مرکز را اعلام کرد: در اولین جلسه هیئت مدیره در مهر ماه 1397 تصمیم گرفته شد تا با حمایت و راه اندازی بسترخدمت، خدمات ویژه ای برای دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه بجنورد در راستای رونق مشاغل، آسایش زندگی و همچنین تعامل در سطح کشور و بین الملل، معرفی شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، رحیم غازی بیان کرد: تاکنون اقداماتی نظیر تدوین پیشنویس راهبردهای کلان و استراتژی های انجمن، تدوین پیشنویس آیین نامه و شیوه نامه های انجمن، ایجاد گروه تعاملی شورای عالی و هیئت مدیره با امکان رای گیری، معرفی نیروی سرپرست کارگاه، مشاور نویسنده (دانش آموخته) در برپایی استارتاپ ادبی و اهداف آموزشی، حمایت از همکاری دانش آموخته در پروژه شهرداری مشهد و معرفی دو نفر نیرو از دانش آموختگان، توسط انجمن در راستای تحقق اهداف اساسنامه انجام شده است.

غازی با اشاره به راه اندازی بستر خدمات رسانی، افزود: جهت ایجاد این بستر تلاش شده است آسان ترین شیوه خدمت رسانی را ایجاد کنیم؛ از استراتژی های جذاب در بخش رونق اقتصادی و تعامل همگانی، طرح افزایش تدریجی ارزش خدمات به نفع خدمات رسان و درآمدزایی مصرف کننده است.

در این طرح با حمایت از تفاهم نامه های همکاری فی مابین پیشخوان خدمت و طرف های تجاری، توانستیم در عرضه این خدمات به مصرف کننده این امکان را فراهم آوریم تا مصرف کننده بتواند خدمات تهیه شده را تا 30 درصد ارزش افزوده، با درج نام، انتقال دهد.

وی در گفتگو با تین نیوز از طرح حمایت بلاعوض جهت رونق مشاغل اعضا تا مبلغ 259 میلیون تومان نیز سخن گفت: هم اکنون بستر حمایت بلاعوض از مشاغل اعضا و رشد ایده ها با گردهم آوردن سرمایه حق عضویت اعضا، در حال رشد است و تاکنون استقبال خوبی شده است؛ همچنین قصد داریم این سرمایه را به صورت تدریجی به مشاغل تزریق کنیم و گزینه ای برای مصرف سرمایه گردآوری شده از حق عضویت ها است.

وی ادامه داد: مسئله شفافیت و ایجاد اهرم بازدارنده از خطا و تشویق به پیشرفت از اولویت های این مرکز می باشد؛ در این جهت برای اطمینان خاطر از عدم بروز خطا در این انجمن، در حال جذب حمایت از نهاد ها و سازمان های کشور هستیم و در این راستا انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد خود را موظف دانسته تا به صورت شفاف گزارشات مالی گردآوری سرمایه حق عضویت اعضا را در پایان هر روز بر روی بستر شبکه اجتماعی به سمع و نظر همگان برساند.

عضو هیئت مدیره انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد با اشاره به هدف تصمیم گیری همگانی اعلام کرد: جامعه دانشگاهی دانشگاه بجنورد می تواند گزینه های پیشنهادی خود را روی میز انجمن بگذارند تا با مشورت و رای گیری به تصویب برسد.

دوسالانه مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان دانشگاه بجنورد در نمیه سال 1399 برگزار خواهد شد و هم اکنون اطلاع رسانی به جامعه دانشگاه بجنورد آغاز شده است و توقع داریم با مدد الهی بتوانیم حضور پانزده هزار عضو این مرکز را بر بستر شبکه مجازی با امکان رای گیری، آماده کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.