| کد خبر: 214022 |

استاندار سیستان و بلوچستان

◄ رفع موانع پیش روی خیرین اولویت کاری فرمانداران است

زاهدان| استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خیرین برای تسریع و تسهیل در برنامه هایشان باید به فرمانداران و دستگاه‌های تخصصی مراجعه کنند زیرا رفع موانع پیش روی خیرین اولویت کاری فرمانداران است.

تین نیوز

زاهدان|  استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خیرین برای تسریع و تسهیل در برنامه هایشان باید به فرمانداران و دستگاه‌های تخصصی مراجعه کنند زیرا رفع موانع پیش روی خیرین اولویت کاری فرمانداران است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز- احمدعلی موهبتی "استاندار" در دیدار با جمعی از خیرین آبرسان فارس که در مناطق جنوبی استان در حال اجرای طرح انتقال آب به روستاها و احداث تاسیسات مورد نیاز برای تامین آب شرب روستاها هستند؛ با بیان این که خیرین می بایست برای رفع موانع و مشکلات خود با دستگاه های اجرایی و فرمانداران ارتباط برقرار کنند؛ افرود: همواره به فرمانداران تاکید شده است که رفع موانع و مشکلات پیش روی خیرین باید جزو اولویت‌های کاریشان باشد که بحمدالله تاکنون توجه خوبی از سوی فرمانداران به این موضوع شده است.

وی ادامه داد: فرصت برای خدمت بسیار اندک است و معتقدیم که کارها بایستی در حداقل زمان و با بیشترین کیفیت انجام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با ذکر این مطلب که حضور خیرین در سطح استان برای مردم امید بخش است؛ ادامه داد: با آغوش باز از خیرین استقبال می‌کنیم و دست آنها را می فشاریم.

موهبتی اضافه کرد: موضوعات اشتغال، آموزش، فرهنگ سازی، توجه به زیرساخت ها و کمکهای معیشتی جزء اولویت های ما در حوزه خیرین است.

وی همچنین در این جلسه برخی مسائل و مشکلاتی که از سوی خیرین مطرح شد را به صورت کنفرانس تلفنی از مدیران عامل شرکت های آب و فاضلاب و آب منطقه ای استان و همچنین فرمانداران شهرستانهای دشتیاری، چابهار و دلگان پیگیری کرد و دستورات لازم را برای رفع موانع پیش رو و تامین ماشین آلات مورد نیاز صادر کرد.

رحیمی یکی از مسئولین انجمن خیرین آبرسان فارس هم در این جلسه گفت: کارهای زیادی در سطح استان سیستان و بلوچستان انجام شده است و علیرغم اینکه این استان از نظر وسعت جغرافیایی بسیار پهناور است اما اقدامات موثر و مفیدی در سطح استان صورت گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.