| کد خبر: 195655 |

تاکسی تلفنی‌های شهری آستارا فاقد پروانه کسب هستند

در راستای حمایت از اشتغال، تاکنون برای پلمب تاکسی تلفنی های شهری فاقد پروانه کسب اقدام نکرده ایم اما در صورت ادامه این روند، طبق مقررات برخورد خواهد شد.

تین نیوز

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف آستارا اظهار کرد: ۸۵ دفتر تاکسی تلفنی با یک‌هزار و ۵۰۰ راننده در این شهرستان فعال است و جز ۳۴ دفتر در روستاها، در شهرها هیچ واحدی پروانه کسب دریافت نکرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عارف باباشپور از مدیران تاکسی تلفنی‌ها خواست بر اساس رای دیوان عدالت اداری و ماده ۹۱ قانون نظام صنفی، از اتحادیه مربوطه پروانه کسب اخذ کنند.

وی افزود: با گذشت بیش از یک‌سال از ابلاغ دستورالعمل صدور پروانه کسب برای تاکسی تلفنی‌ها، هنوز اجرا نشده و همکاری شهرداران در ساماندهی و نظارت بر عملکرد این واحدها ضروری است.

وی بیان کرد: در راستای حمایت از اشتغال، تاکنون برای پلمب تاکسی تلفنی‌های شهری فاقد پروانه کسب اقدام نکرده‌ایم اما در صورت ادامه این روند، طبق مقررات برخورد خواهد شد.

باباشپور از تدوین مبایعه‌نامه هم‌شکل در هشت ماده و چهار نسخه برای نمایشگاه‌های اتومبیل و موتورسیکلت خبر داد و مدیران نمایشگاه‌ها را به همکاری در این خصوص فراخواند.

وی ادامه داد: نظم، کنترل و نظارت مطلوب بر چگونگی معاملات، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی و کاهش ضریب تخلف از هدف‌های این مبایعه‌نامه‌ها است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و پنج هزار واحد صنفی در قالب ۱۹ اتحادیه در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.