| کد خبر: 176928 |

رهاسازی 71 خودرو و اکسیژن رسانی به 17 مسافر در برف مازندران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران گفت که شب گذشته در پی بارش برف در ارتفاعات استان ، نیروهای امدادی این جمعیت 71 دستگاه خودرو گرفتار در برف را از در راه ماندگی نجات دادند.

تین نیوز

به گزارش ایرنا غلامعلی فخاری افزود : تمامی این خودروها براثر بارش برف در محور کندوان زمین گیر شده بودند که به کمک نیروهای امدادی هلال احمر مازندران ، کار رهاسازی آنها انجام شد .

وی گفت: همچنین با توجه به این که بارش برف موجب ترافیک در جاده ها شده بود برخی از مسافران درون تونل در مسیر کندوان گیر افتاده بودند که توسط نیروهای امدادی پس از اکسیژن تراپی ، بیرون آورده شدند.

وی تعداد افراد حبس شده در تونل کندوان را 17 نفر اعلام کرد و افزود: قرار گرفتن خودروها در داخل تونل و انتشار دود خودرو باعث کم شدن اکسیژن می شود که وقوع این حادثه در تونل کندوان باعث شد تا نیروهای امدادی با شیوه اکسیژن تراپی به کمک افراد بیایند .

فخاری تعداد پایگاههای امداد و نجات جاده ای و کوهستانی استان مازندران را 21 پایگاه اعلام کرد و گفت که از شب گذشته تاکنون علاوه بر فعال بودن این پایگاهها ، یکصد نیروی امداد پا به کار برای ارائه خدمات در این پایگاهها فعالیت دارند .

وی بیشترین نیاز به خدمات امدادی جمعیت هلال احمر مازندران را مربوط به مناطق غرب استان برشمرد و اضافه کرد : با توجه به اینکه بیشترین بارش برف و باران در این مناطق رخ داد درخواست کمک از نیروهای امدادی بیشتر در این مناطق بود .

هواشناسی مازندران نیز در روزهای گذشته از بارش برف و آبگرفتگی از اواخر روز سه شنبه پانزدهم آبان خبرداد و اعلام کرد : این شرایط جوی تا پایان روز چهارشنبه 16 آبان نیز ادامه خواهد داشت .

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.