| کد خبر: 162018 |

◄ شهر قدس با بی‌آرتی و مترو به تهران متصل می‌شود

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس بابیان اینکه سایه بسیاری از مسائل و مشکلات تهران روی شهر قدس است، از آمادگی دو طرح حمل‌ونقل بی‌آرتی آزادی به وردآورد و حمل‌ونقل ریلی خبر داد.

تین نیوز

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس بابیان اینکه سایه بسیاری از مسائل و مشکلات تهران روی شهر قدس است، از آمادگی دو طرح حمل ونقل BRT آزادی به وردآورد و حمل ونقل ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، محمد محمودی شاه نشین با اشاره به فرصت های خدمت به مردم که در زمان های محدود در اختیار مسئولان قرار می گیرد، بیان کرد: مردم ما لایق خدمات بیشتری هستند و ما آنچه در میسر بود را انجام دهیم و می طلبد که بر بهبود شرایط معیشتی و اجتماعی آن ها تلاش بیشتری را در دستور کار خود قرار دهیم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد بابیان اینکه شهرستان قدس نزدیک ترین شهر مستقل به تهران است، گفت: سایه بسیاری از مسائل و مشکلات تهران روی شهر ما است که سایه این مشکلات را مسئولان شهر به دوش می کشند اما بااین وجود در مقایسه با شهرهای اطراف دنبال خدمات تعالی شده است.

محمودی شاه نشین در مجلس در خصوص مشکلات حمل ونقل شهرستان قدس بیان کرد: بخشی از شهر ما خوابگاهی است که رفت وآمد به تهران مشکل است که دو طرح آماده داریم؛ طرح اتوبوس BRT آزادی به وردآورد و ایجاد پایانه آن و همچنین حمل ونقل ریلی و قطار حومه تهران است.

وی افزود: بخش عمده تعریض جاده چیتگر انجام شده است و فاصله کوتاهی مانده است که بخشی از این مسیر باید به خطوط بی آرتی تبدیل شود تا به حمل ونقل به راحتی انجام شود.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس با اشاره به اهم مشکلات که بحث اشتغال است، بیان کرد: چند منطقه صنعتی داریم که خوشبختانه در بودجه امسال ارزش افزوده ای را برای شهرک های صنعتی در نظر گرفتیم که بخشی از آن ها مستقیم به حساب فرمانداری یا هیئت امنا ریخته می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.