| کد خبر: 260563 |

واگذاری زمین احداث بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری زمین مورد نیاز جهت احداث بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی جهت ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری زمین مورد نیاز جهت احداث بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی جهت ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن اردبیل اظهار کرد: زمین مورد نیاز جهت احداث بیش از ۲۷ هزار واحد مسکونی جهت ساخت پروژهای نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است که با احتساب مبالغ آورده متقاضیان و تسهیلات پرداختی ، ما با یک حجم عظیم و سنگین کار در این حوزه روبه رو هستیم و این امر مهم وظیفه ما را دو چندان می کند.

وی از انتخاب واحد توسط متقاضیان ۲۱۰ واحدی اندیشه ۲ و ۱۵۰ واحدی داروپخش اردبیل در روزهای گذشته خبر داد و اظهار کرد: ۳۵۰ واحد ساخته شده از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تکمیل و آماده بهره برداری شده و تمام تلاش ما بر این است تا همه واحدها را به شکل کامل و با کیفیت مناسب اجرا و تحویل دهیم و به هیچ وجه کیفیت را در ساخت مسکن فدای کمیت ها نخواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برای ساخت ۲۷ هزار واحد مسکن نهضت ملی در این استان سعی می کنیم تا در مراحل مختلف از فونداسیون گرفته تا آزمایش سازه های بتنی بر مبنای اصول مهندسی کار را به پیش برده و نواقص ها و ایرادات را نیز برطرف کنیم.

حیدری تنوع کار و سنگینی مسئولیت ها را در حوزه راه و شهرسازی با ابعاد مختلف یادآور شد و افزود: سالانه هزاران میلیارد تومان اعتبارات عمرانی صرف توسعه زیرساخت ها می شود که در بحث تولید مسکن نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل با استقبال از انعکاس مطالب واقعی از طریق رسانه ها تصریح کرد: رسانه ها نقش مؤثری را در تبیین، تشریح و روشنگری مسائل و موضوعات مختلف دارند و ما از انعکاس واقعیت ها و حتی نقدهای درست و به جا استقبال می کنیم.

وی ضرورت اطلاع رسانی این فعالیت ها و اقدامات انجام شده را یادآور شد و بیان کرد: رسانه ها با همراهی روابط عمومی راه و شهرسازی، تبیین و تشریح اقدامات انجام شده دولت را به درستی و واقع بینانه انجام دهند تا امیدواری بیشتر در جامعه شکل بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.