| کد خبر: 259909 |

رشد ۵۰ درصدی ساخت و سازهای مسکن استان اردبیل در سال جاری

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی ساخت و سازهای مسکن استان اردبیل نسبت به سال های قبل هستیم.

تین نیوز

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی ساخت و سازهای مسکن استان اردبیل نسبت به سال های قبل هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با شروع طرح نهضت ملی مسکن در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور و تامین زمین مورد نیاز در شهر اردبیل ، آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۱۱هزار واحد مسکونی از ابتدای سالجاری و در مقایسه با سال‌های قبل ، رشد ۵۰ درصدی در ساخت و سازهای مسکن استان اردبیل روی داده است.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری یک هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، خود مالکین و باز آفرینی شهری آماده افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح واریز وجه توسط متقاضیان این طرح پرداخت و گفت : تعداد متقاضیان واریز وجه بالای ۸۰ میلیون تومان در شهر اردبیل ۱۸ هزار و ۷۰۳ نفر و در کل استان ۲۸ هزار و ۴۳۱ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومان است.

عضو شورای مسکن استان در خصوص نقش مهم بانکها با ارائه تسهیلات در جهت پیشرفت اجرای پروژه های ساخت مسکن اظهار کرد: با پرداخت به موقع تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان این طرح شتاب بیشتری گرفته و ما نیز در تحویل واحدهای مسکونی می توانیم به تعهدات خود عمل کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.