| کد خبر: 251005 |

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل محور سرعین – آلوارس

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل بهسازی ، تعریض و بازیافت سرد محور سرعین – آلوارس ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای تکمیل بهسازی ، تعریض و بازیافت سرد محور سرعین – آلوارس ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید استاندار اردبیل و هیئت همراه در سفر به سرعین و بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان با اعلام این مطلب اظهار کرد : طول پروژه محور سرعین – آلوارس ۱۰ کیلومتر می باشد که ۲.۵ کیلومتر ابتدای محور پس از اتمام عملیات تعریض و بازیافت سرد ، با اجرای یک لایه روکش آسفالت مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی گفت : در ۲.۵ کیلومتر دیگر از مسیر عملیات تعریض و بازیافت سرد در یک طرف مسیر اتمام یافته و با یک لایه روکش آسفالت نیز اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پیشرفت ۴۰ درصد پروژه اشاره کرد و افزود : با توجه به مطالبات پیمانکار بمبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال ، اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه ۵۰۰ میلیارد ریال می باشد.

حیدری اظهار داشت : ۹۸۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سرعین ثبت نام نموده اند که تاکنون ۳۶ نفر تایید نهایی شدند.

دبیر شورای مسکن استان اردبیل افزود : درحال حاضر ۳۱ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نموده اند  و ما خوشبختانه برای احداث ۴۸ واحد برنامه ریزی کردیم.

وی افزود : در شهرستان سرعین کارگزار این طرح بنیاد مسکن می باشد و قول دادند که تا آخر سال آتی این پروژه به بهره برداری برسد.

زنجیره صنعت گردشگری استان اردبیل نیازمند ارتقای راه های مواصلاتی است

سید حامد عاملی استاندار اردبیل در این بازدید با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و تکمیل زیر ساخت های این شهرستان گفت : زنجیره صنعت گردشگری استان اردبیل و شهرستان سرعین نیازمند ارتقای راههای مواصلاتی می باشد که الحمدالله در بخش راهها اقدامات خوبی هم در سطح استان و هم شهرستان سرعین شروع شده است که طی سال های پیش و رو تکمیل خواهد شد.       

لازم به ذکر است در دور سوم سفر استاندار به شهرستان سرعین جهت تکریم ارباب رجوع ، ملاقات عمومی با مراجعین در محل فرمانداری سرعین انجام و از نزدیک مشکلات مراجعین بررسی ، رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.