| کد خبر: 248059 |

در 6 ماهه اول سالجاری انجام شد؛

تحویل 126 میلیون مترمکعب گاز به جایگاه‌های CNG استان اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تحویل بیش از 126 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاههای سوخت CNG استان در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تحویل بیش از 126 میلیون متر مکعب گاز طبیعی به جایگاههای سوخت CNG استان در 6 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، میر سعید سید متین مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه جایگزینی  گاز طبیعی با سوخت های فسیلی علی الخصوص در صنعت حمل و نقل یکی از راهکارهای برون رفت از بحران های زیست محیطی در شهرهای پرجمعیت می باشد؛ اظهار کرد: رویکرد دولت در جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت های فسیلی در صنعت حمل و نقل قطعاً علاوه بر کاهش آلودگی های زیست محیطی فواید متعددی را برای کشور به همراه داشته که کاهش واردات بنزین، کاهش هزینه های دولت در بخش حمل و نقل و ... نمونه ای از فواید این طرح است.

وی توزیع 126 میلیون و 549 هزار متر مکعب گاز طبیعی به جایگاه های CNG استان را یادآور شد و گفت: از این میزان گاز تحویلی، بیش از 114 میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه های داخل شهری و بیش از 12 میلیون متر مکعب مربوط به جایگاه های بین راهی می باشد که نسبت به 6 ماهه اول سال گذشته به میزان 4 درصد افزایش داشته است.

سید متین توسعه کمی و کیفی جایگاه های سوخت گاز طبیعی را یکی  از اهداف استراتژیک صنعت گاز در بخش حمل و نقل دانسته و ادامه داد: در حال حاضر 70 جایگاه CNG در استان در امر توزیع گاز فعالیت دارند که از این تعداد 24 جایگاه دو منظوره و 46 جایگاه تک منظوره هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.