| کد خبر: 217960 |

مرگ 5 نفر در پی برخورد تریلی با دو خودرو در محور اردبیل – سرچم

سریال تصادفات مرگبار در جاده‌های استان اردبیل این بار در محور اردبیل – سرچم با کشته شدن 5 نفر ادامه یافت.

تین نیوز

سریال تصادفات مرگبار در جاده‌های استان اردبیل این بار در محور اردبیل – سرچم با کشته شدن 5 نفر ادامه یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، در این حادثه رانندگی که حوالی ظهر امروز سوم شهریور رخ داد دو خودروی سواری با تریلی برخورد و پنج نفر جان خود را بر اثر بی‌احتیاطی رانندگان از دست داده و در دم کشته شدند.

در این رخداد دلخراش صاحبان خودروی رانا و پراید که پشت سر هم حرکت می‌کردند، براثر سبقت در داخل تونل شماره سه اردبیل – سرچم از یک خودروی تریلی دچار سانحه شدند و پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو در دم جان باختند.

در این تصادف مرگبار سه نفر مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان اردبیل منتقل شدند که حال یک نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

به گزارش گروه دریافت ایسنا، پلیس راه استان اردبیل علت این حادثه دلخراش را بی‌احتیاطی راننده دو خودروی سواری در سبقت گرفتن از تریلی در داخل تونل اعلام کرده که در نهایت این بی‌احتیاطی به مرگ پنج نفر از اعضای یک خانواده شده است.

در هفته‌های اخیر جاده‌های استان اردبیل اعم از شمال و جنوب شاهد تصادفات مرگباری بوده که وقوع  این حوادث ضمن هشدار به تمام رانندگان در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تلاش مدیران استانی را برای ایمن‌سازی جاده‌ها و چهاربانده کردن آنها بیش از گذشته می‌طلبد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید صادقیان 1 0

    جاده اردبیل سرچم از سه راهی فیروز آباد تا سرچم حدود 100 کیلومتر می باشد که پر از گردنه و تونل و پیچ های خطرناک می باشد که بواسطه همین عوامل کامیونها و تریلی ها با سرعت بسیار کمی در حرکت هستند که عامل اصلی تصادفات هستند.
    از فیروز آباد به شهرستان میانه جاده ای وجود دارد که با وجود اینکه جاده ای روستایی است ولی نسبت به فیروز آباد سرچم گردنه کمتری دارد و از فیروز آباد به میانه و سپس از میانه به سرچم مجموعا 113 کیلومتر می باشد. از طرفی یکی از طرحهای وزارت راه احداث راه اصلی میانه خلخال می باشد که به علت کمبود اعتبارات با کندی اجرا می شود از مسئولان و نمایندگان استان اردبیل تقاضا دارم پیگیریهای لازم را جهت احداث جاده میانه خلخال انجام دهند تا از بار ترافیکی جاده سرچم اردبیل کاسته شود.